Sandy's statistieken

vrijdag 7 juli 2006

Beetje kouder

Bah, ik had een tekst gemaakt en nu druk ik op de verkeerde knop..en ja hoor alles is weer weg...Dus hier een wat verkorte versie.
Dinsdag moest ik naar de fysio en daarna nog even naar het postkantoor en naar de Hema. Toen ik terug liep naar de auto, zag ik heerlijk ogende aardbeien liggen bj de aardappelen, en groente stal. Ik kon de verleiding niet weerstaan en heb een bakje van die heerlijke aardbeien gekocht. Thuis gelijk op brood gedaan, mmmm.
Ik moest 's middags eigenlijk naar een overleg in het plaatselijke ziekenhuis over de bereikbaarheid van de nieuwe hoofdingang. Het schijnt al enigszins gewijzigd te zijn maar dat helpt dus niks. Alleen had ik het al gehad doorde warmte. Ik heb mij netjes afgemeld. Ik kan beter rustig blijven zitten met dit weer en bovendien zal de airco daar op volle toeren, de rond swingende virussen lekker verdelen over de vertrekken. Nee ik moest er maar niet heengaan. Ook heb ik eigenlijk geen idee hoe de situatie is want ik kom er nooit, ben er nog nooit geweest. Dus kan ik er eignlijk ook niet over meepraten. Ik heb verder geen reden opgegeven.
Woensdag had ik om half 10 een vergadering van het internetcafé. Daar ben ik wel naar toe gegaan want toen was het nog niet echt heel warm. Toen ik thuis kwam, heb ik lekker rustig op de bank gezeten, daar is het het koelste in huis.
Donderdag werd ik wakker met hoofdpijn en ik voelde me raar. Na het douchen had ik toch maar een lange broek aan gedaan omdat ik moest golfen. Het was nog wat bewolkt en in de ochtend had het nog wel hard geregend. Op de baan was het heet. De zon was geheel teruggekomen en eigenlijk was ik niet fit. Maar goed, ik heb zo nu en dan een aardige bal geraakt.
Toen ik thuis kwam, ben ik in bed gaan liggen met de ventilator aan. Ik werd wakker toen ik arjan onder de douche hoorde staan. Hij was dus al thuis!
Vanochtend werd ik wakker door kramp in mijn voet, jeetje dat deed weer pijn! Ik heb nu ook opgezette klieren in mijn keel....als ik er op druk doen ze pijn...au!
Ik las net ergens dat het wel eens magnesium tekort kan zijn...Zal er es naar vragen of ik pillen kan krijgen.

Geen opmerkingen: