Sandy's statistieken

dinsdag 18 juli 2006

cf beachdance

Zaterdag ochtend waren we al vroeg wakker want we wilden vroeg gaan rijden naar Santpoort. Om 10 uur zaten we in de auto. Het was al lekker warm en het beloofde een prachtige dag te worden! En zeker om dan op het strand een leuke party te gaan bezoeken. We hadden gelijk al een dilemma toen we nog geen 500 meter de straat uit reden...Arjan was zijn mobiele telefoon vergeten. "ach, ik heb de mijne toch bij me, die is belangrijker, daar bellen ze als eerste op mochten er longen voor me zijn". Dus toch maar niet terug gegaan. We hadden een aardig voorspoedige reis. We hadden gedacht dat het drukker zou worden ivm dancevalley, maar dat viel 100% mee. Op de afsluitdijk echter, had de brug net open gestaan en reden we in een lange rij auto's en voordat dat opgelost was, waren we zowaar de dijk al over...

Later bij Alkmaar bedachten we dat mijn telefoon in Santpoort weinig tot geen bereik heeft...shit! Nou ja, enorme pech heb ik dan...Het is niet anders.

Om half 12 kwamen we bij Arjans ouders aan. Die zaten lekker in de tuin. Even een beetje bijkomen van de rit en toen om 13 uur zijn we naar de macro in beverwijk geweest, om onze voorraadkast met grootverpakkingen weer even aan te vullen. Toen we weer thuis waren aten we nog een uitsmijter en toen gingen we naar bloemendaal aan zee voor cf beachdance! bij strandpaviljoen woodstock. Hier had ik wel weer bereik met mijn telefoon! pfffjoej!
Mijn schoonvader heeft ons afgezet zodat we onze auto er niet hoefden te parkeren.
We zaten nog geen 10 minuten of iemand van de reddingsbrigade vroeg wie er wilde zeilen op de catamaran. Dat wilde ik wel. Dus toen gingen we gelijk het strand op. Helaas kon ik toch niet mee want mijn zuurstoftank werd waarschijnlijk nat en dat konden we toch maar niet riskeren. De golfen waren hoger dan vorig jaar. Arjan is eerst even gaan zwemmen en later ben ik nog even in de golfen gaan liggen. Arjan hield mijn tankje beet. Ondertussen kwamen we allemaal bekenden tegen waaronder Rob waarmee ik vroeger vaak mee op kamp ben geweest.

Toen we weer terug waren in de cf lounce bij woodstock, heb ik sputum ingeleverd. Dat was voor een onderzoek. Aan het begin van het feest en later toen we weg gingen, moest je nog een kweek doen. En we kregen nog een potje mee die we over 4 weken op kunnen sturen. Ze willen onderzoeken of bij eendaagse buiten evenementen met cf-ers kruisbesmetting plaats vindt. Er was nl ontdekt dat bij de kampen kruisbemetting plaatsvindt en vandaar dat er een segregatiebeleid is gekomen. Altijd goed om mee te doen toch!



Omdat het feest ook draaide om de muziek, gingen we zo nu en dan even naar het podium om te swingen en te luisteren en om de dj's te bekijken. Dit keer hadden ze oa Sander Foppele en Aram van de Rest. Rond etenstijd konden we patat, frikandellen, en van alles en nog wat komen halen. Ook kregen we een t- shirt van cfbeachdance. Ik had er al mijn oog op gelegd en nog even naar gevraagd. Op een gegeven moment werd het fris en ben ik mij om gaan kleden. Toen hebben we lekker zitten kletsen en van de mooie avond zitten te genieten. Om een uur of 23 heb ik mijn schoonvader gebeld en die kwam ons weer halen. Ik ben met de reddingbrigade terug naar boven gebracht alleen moest ik wel een tijdje wachten. Arjan was alvast naar boven gelopen om zijn vader op te vangen. Die werd een paar keer weggestuurd van de plaats waar ie geparkeerd stond. We hebben echt een fantastische dag gehad.
De meesten sliepen in het hotel maar wij in hotel Turenhout. Zondagochtend was ik rond half 8 wakker want ik had wel wat inhalatiemedicatie nodig...Niet dat ik ziek was of zo maar dat heb ik toch 's ochtends altijd. Toen de anderen wakker waren, hebben we broodjes uit de oven gegeten en toen lekker in de zon gelegen. Wel warm hoor. Tegen etenstijd kwamen marischa en marinus ook want we gingen barbequen. Als het gezellig is, gaat de tijd snel en toen kwam er een eind aan een leuk weekend.
Rond 22 uur waren we weer in heerenveen. Meer foto's zijn te zien op webshots

Geen opmerkingen: