Sandy's statistieken

donderdag 24 augustus 2006

Golfen in de regen?

Vanmiddag moet ik weer naar golfles. De weersverwachting is niet zo rooskleuring als ik had gehoopt. Vanochtend keek ik naar buiten en zag dat het toch wel zonnig was. Ah, dus toch weer lekker weer? Meestal is het mooi weer als we gaan golfen, tot nog toe wel. Maar nu ( 12.00 uur) is de zon weg, zijn er wolken aan komen drijven. Het zou toch niet waar zijn he!
Ik wil eigenlijk op de scootmobiel gaan. Ben bang dat dat toch een risico wordt omdat ik liever niet nat geregend wil worden.
Ik moet dan ook nog met Arjans auto want hij heeft mijn KA mee naar zijn werk waar ie zijn onderhoudsbeurt krijgt vandaag. (Op de foto mijn leraar, martin wedema)

Vanochtend werd ik om 9 uur wakker en keek gelijk op teletekst want mijn ouders zouden vanochtend om 8.25 uur aankomen op schiphol na hun vakantie in californie. Ze waren al om 8 uur geland. Mijn schoonvader ging ze ophalen omdat ze daar in de buurt wonen. En waar mijn vaders auto verbleef. Onderweg naar Tilburg hebben ze mij even gebeld dat de reis prima verlopen was. En dat ze vanavond wel weer belt. Ben benieuwd.

Het weekend staat in het teken van arjans verjaardag. Hij wordt 36 op woensdag. We vieren het zondag maar niet zo groots als mijn verjaardag...wie komt, die komt en dat is leuk!
Woensdag gaan we een dagje weg. We zouden eerst een bootje huren maar het weer is niet zo goed als vorig jaar...30 graden..(hoe verzin je het he) Toen hadden we wel een bootje. We kijken wel wat we gaan doen...Lastig he dat het weer niet mee werkt.

Ik ga even een mooie swing maken...toedeloe!

Geen opmerkingen: