Sandy's statistieken

donderdag 10 augustus 2006

Uitzending gemist?

Ik ben vandaag naar de kapper geweest. Ik heb mijn uitgroei laten bij verfen en mijn haar op een lengte laten knippen. Het was al behoorlijk lang maar in verschillende lengtes. Nu zit het weer leuk. Ik wilde al tijden lang haar maar ik had altijd weinig geduld.
ik ben ook niet zo handig in fohnen en besteed er ook weinig tijd aan. Met het warme weer doe ik maar een staart in of een speld. Lekker makkelijk. Nu kan het er weer tegen tot de kerst of zo...



Als ik naar buiten kijk, ziet het er erg druilerig uit. Ik had wel met mijn scootmobiel willen rijden maar om nou ingepakt in een regenjas weg te moeten gaan, zie ik niet zitten. Ook ben ik niet zo heel fit deze week. Ik had dinsdag de vergadering van het internetcafé ook maar afgebeld. Ik ben ook weer wat afgevallen en ben weer begonnen met sondevoeding 's nachts. Als je de foto ziet van ons zwembadje dan word je niet vrolijk...
Waar blijft de zon nu... (Er komt nu een klein reepje zon tevoorschijn, geloof het of niet...!)

Gisteren was onze oudste, dikste vis dood. Arjan ging de vissen eten geven maar hij, de dikste en oudste vis kwam niet. Hij was altijd degene die het voortouw nam. De andere 4 vissen bleven een beetje beneden in het water. Toen zag Arjan hem drijven. Jammer he! Toen we hem eruit hadden, zagen we echt hoe groot ie was...Een hele bink. We hadden hem al een jaar of vier.

Mijn ouders hebben het heel erg leuk in california. Ze zijn zaterdag naar de cfri conferentie geweest. Daar hebben ze kennis gemaakt met Carroll Jenkins van de cf organisatie. Ik had voor de expositie een poster gemaakt namens deelnemers van onze oef mailinglist. Ze vonden het enorm leuk. En zeker dat mijn ouders ook kwamen. Mijn vader heeft gesproken met de mensen van "the vest" en hij heeft het ook aan gehad. Hij vroeg naar testresults, maar daar waren ze wat vaag mee. Ze hebben heel wat informatie voor mij meegenomen. Een hele ervaring dus.

Deze week doe ik rustig aan, doe ik eigenlijk al weken. haha... en veel "uitzending gemist" kijken. Ja, wat moet je anders.

Geen opmerkingen: