Sandy's statistieken

zaterdag 2 september 2006

Feestje?

Afgelopen donderdag had ik alweer een golfles. An kwam niet omdat zij op haar arm was gevallen. Arjan was vrij en is toen mee gegaan. Vorige keer ben ik toch maar op de scootmobiel gegaan, tussen de buien door. Toen we daar waren ging het regenen en konden we in de driving ranche terecht om onze swing te oefenen. Toen ik weer naar huis ging was het weer droog. Deze keer was het droog maar konden we niet over de baan want het was wel nattig. De golfcar mag er dan niet over heen en Jan en ik maken daar gebruik van. In de driving ranch hebben we weer wat slagen geoefend en Arjan deed ook mee. Hij kan dat wel.

Afgelopen weekend hebben we arjans verjaardag gevierd. Het was redelijk mooi weer op 1 stortbui na. We hadden gelukkig de party tent opgezet. Mijn ouders waren zaterdag al gekomen. Ze waren net uit amerika terug en hadden een hele koffer vol spullen voor mij mee genomen. Ze waren naar een cf conferentie van het CFRI geweest. Ik had van oef een poster gemaakt voor de expositie en die heeft carroll jenkins in haar hand op de foto. Ze was er erg trots op. Mijn ouders hebben ontzettend veel informatie mee genomen, die ik nu allemaal een beetje aan het lezen ben.

De foto's van arjans verjaardag staan in mijn webshots foto album. Woensdag was arjan echt jarig en toen zijn we samen naar de apenheul in apeldoorn geweest. Echt heel leuk. We hebben een paar kleine buitjes gehad maar de apen kwamen wel gewoon even kijken of wij wat lekkers voor ze hadden. Niet dus! Je mag ze nl niet voeren. Als afsluiter zijn we naar de chinees geweest hier in Heerenveen, Lotus. Heerlijk gegeten. Inmiddels hebben ze een lift naar boven en een aangepaste toilet op de eerste verdieping, nu hoef je niet meer de trappen op als je naar het toilet moet!. Donderdag na het golfen, hebben we mijn auto op gehaald omdat hij nog steeds olie lekte uit de carter. Later bleek dat er ook uit de schakelbak olie lekte....Maar dat is nu opgelost.

Dit weekend zijn we rustig thuis. Maandag gaan we naar santpoort, naar arjans ouders. We gaan 's avonds naar het concert van Acda en de Munnik in het openlucht theater in bloemendaal!
We blijven daar dan een nachtje slapen. Ik heb de extra zuurstof cilinders al in huis.

Vandaag kreeg ik een brief dat mijn ziektekostenverzekeraar de insulinepomp vergoed. Donderdag belde de diabetes verpleegkundige dat ze hem ging aanvragen. En nu al bericht. Ik denk dat ik volgende week wel een afspraak heb wanneer ze de pomp gaan afleveren. Lekker snel he! Ik hoop dat ik ook lekker snel goed ingesteld ben, dan hoop ik dat de kilootjes er weer lekker snel aan zullen vliegen. We zullen het zien.

Geen opmerkingen: