Sandy's statistieken

maandag 25 september 2006

Rust zacht lieve Beppe

Alderina Roorda-Bakker 26 maart 1922-25 september 2006



Mijn Beppe is vanochtend overleden.
Vannacht waren mijn ouders gebeld en zijn ze uit Tilburg direct naar het ziekenhuis in Heerenveen gegaan. Vanochtend om 6 uur heeft mijn moeder ons gebeld. Ze wist dat wij vroeg wakker zouden zijn, want Arjan moest naar zijn werk en ik kreeg de monteurs voor de nieuwe combi ketel. Ze vertelde dat ze met alle broers en zusters aan het waken waren.
Om half 9 kwam Petra en heeft die heeft alleen de beneden verdieping kunnen doen en een beetje boven kunnen stofzuigen. Het warme water was eraf.
Om half 11 stond ineens mijn vader in de kamer. Ik zet koffie voor hem en zijn telefoon gaat maar hij is te laat met opnemen en dan gaat mijn huistelefoon. Het was mijn oom die vertelde dat Beppe overleden is. Was mijn vader net weggegaan. Mijn vader heeft zijn koffie opgedronken en is ook meteen weer naar het ziekenhuis terug gegaan. Petra was ook naar huis gegaan en de fysio stond toen voor de deur. Ik heb wel even gefietst. Toen zij weg was, waren de monteurs ook klaar en heb ik mijn vader even gebeld. Hij zei dat ze nog in het ziekenhuis dingen moeten afhandelen en dat ze daarna naar mijn oom in heerenveen-zuid gaan. Die beheert het kerkgebouwtje waar ze dan gaan eten en waar waarschijnlijk ook de condoleance gehouden gaat worden. Mijn vader zou me ophalen als ze naar mijn oom gaan.
De foto van mijn Beppe die gemaakt is op haar verjaardag 26 maart 2005, vorig jaar.

Geen opmerkingen: