Sandy's statistieken

donderdag 19 oktober 2006

Het gaat prima

Het gaat goed. De pomp doet zijn werk. Ik ben aan het afkicken van de hoge suikers. Ik heb nu wel het idee dat ik te weinig heb gegeten en dat ik diep in een hypo zit. Dat is niet zo. Mijn spieren moeten ook wennen en ik tril bij enige inspanning als een rietje. Gisteren bij boetseren zou ik de trap af gaan en toen begon ik toch te trillen...hebben ze mijn beeldje even overgepakt, anders lag die waarschijnlijk onder aan de trap.
Vandaag met golfen moesten we naar de driving ranch. Halverwege kon ik niet meer verder lopen want mijn benen waren helemaal op. Ik ging toch trillen. Toen ben ik met het golfwagentje opgehaald, toen de andere twee in de driving ranch aangekomen waren. Er kunnen maar twee in het wagentje. Even gerust en toen heb ik prachtige ballen geslagen, ook met een wood nr 3.

Mijn pomp staat nu 's nachts op 0,8 als ik sondevoeding heb en bij het avond eten moet ik 3 EH bijbolussen. Was ik vandaag vergeten en toen was het na een uur na het eten 12,5... gelijk hoog he! Ik heb niet meer hoger gehad deze week.
Het weekend rustig aan en een beetje opruimen, ik heb weer een enorme bende gemaakt. Dat krijg je als je bezig bent voor het astma fonds, we hebben binnenkort een voorlichtingsavond en dan moet ik een mailing verzorgen voor 690 leden...Dat zijn heel wat brieven in de enveloppen doen. Allerlei dozen staan dan in de woonkamer, maar die kunnen nu bij het oud papier.

Morgen proberen te zwemmen voor het eerst met de pomp, ja wel afgekoppeld, want ze garanderen niet dat ie waterdicht is, nou dan neem ik het risico ook maar niet he!

Geen opmerkingen: