Sandy's statistieken

donderdag 16 november 2006

Hair make over

Vorige week woensdag had ik weer een keer bloed opgegeven. Ik vond het niet echt grappig meer. Ik ben dan ook de donderdag maar niet gaan golfen. Ik denk dat het dinsdag iets te druk was geweest bij boetseren. Ook was het ineens koud toen ik naar huis ging. Misschien heb ik toch wat kou gevat. Ik heb ook gelijk even mijn huisarts gevraagd of ik de griepspuit wel moest. Hij vond dat ik maar even moest wachten totdat de ciproxin klaar is.
Nou daar ben ik nu mee klaar, ik was het twee keer vergeten in te nemen en toen dacht ik...what the heck, ik stop er ook gelijk mee. Ik heb toch wel fluccloxaciline en vooralsnog werkt dat ook goed. Ik ben nu wel wat moe en een beetje futloos en slaap wel veel, maar of ik nu zieker ben geworden van het stoppen...nee dat kan ik ook niet zeggen.

Vrijdag ben ik ook niet naar zwemmen gegaan. Ik moest ook op hoekloos wachten. Ik heb een nieuwe tank gekregen. Ze mogen vanaf januari geen tanken meer op straat vullen en moeten elke keer een nieuw gevuld vat brengen. Dus doen ze dat nu ook al zo langzamerhand. Tot mijn grote schrik, zag ik maandag dat de meter al op half stond...maar toen ik het vat op wilde tillen, lukte dat niet, dus is ie niet leeg gelopen. Ik heb dat wel eens gehad.

Zaterdag kwamen mijn ouders omdat mijn vader hier wat zaken moest regelen. Ze bleven ook slapen en zondag kregen we visite van sandra en haar dochtertje en haar moeder. Hebben we gezellig zitten praten over vroeger enz.

Maandag kwam Petra weer en Ik moest toch ook maar weer op de hometrainer. Dinsdag ben ik naar de fysio geweest en die heeft mijn rugspieren helemaal gemasseerd. Daarna ben ik naar de kapper geweest en heb mij een boblijntje laten aanmeten. Ik was het lange haar zo zat...En ik vond er steeds meer door het huis dan er op mijn hoofd horen. Mijn vader vond dat ik maar wel een sjaal om moest doen want anders wordt mijn nek zo koud en vat ik koud!

Gisteren ben ik naar boetseren geweest en heb nu het model af. Mijn hond en mijn golfer zijn klaar alleen moesten die nog afkoelen. Die kwamen net uit de oven, ongeveer 128 graden...Beetje warm he! Toen ik thuis kwam, was ik zo moe. Dat ik na het eten even op de bank heb liggen slapen. We gingen om 22 uur naar bed en zouden "dit was het nieuws" kijken maar ik ben in slaap gevallen.
Vanochtend werd ik om even na 9 uur wakker. Aangekleed, gegeten, en toen was ik alweer toe aan een slaapje op de bank met macy. Heerlijk is dat, dan kijken we max en caterine, de herhalingen op nederland 2.
Na de lunch ben ik toch maar even aan het werk gegaan en heb het laatste voor het internetcafé afgemaakt. Ik moet nu alles op cd-rom zetten en dan is het klaar.

Vandaag dus niet gaan zwemmen en morgen ook niet, blijf binnen. Het weekend doen we rustig aan, beetje boodschappen en dan zien we wel weer.

Ik schrijf de laatste tijd wat weinig, ik beleef ook niks, zo achter de geraniums..haha!

Geen opmerkingen: