Sandy's statistieken

woensdag 1 november 2006

writersblock

Zo, daar ben ik weer eens. Ik had alweer kommentaar dat ik de laatste tijd niet veel schrijf. Tja, sorry. Ik zal het maar bekennen. Ik zit in een giga dip wat administratie betreft en dat heeft zijn weerslag op "het achter de pc zitten".
Ik loop steeds maar weer achter de feiten aan; heb ik het een eindelijk opgepakt, komt het ander alweer op mijn bureau... en daar wordt ik niet vrolijk van. Aanstaande dinsdag nog de voorlichtingsavond en dan nog het krantje van de afdeling en dan moet het echt over zijn. Stel dat ik een oproep krijg, dan blijft alles liggen en gaat het finaal de mist in met de afdeling....en dat is mijn grootste zorg. Doordat ik daar zo mee bezig ben om alles af te ronden, heb ik geen zin om nog langer achter de pc te zitten. Kijk ik maar tv en doe ik de sudoku in de telegraaf en de cryptopuzzel en de rondedans en de doorlopers....kortom ik heb een writersblock.


[print version]



Visit http://www.dailysudoku.com/ for more puzzles, solutions, hints, books and other resources.




Het gaat overigens heel goed met mijn suikers. Ik kom niet meer boven de 10 uit, ook niet meer 's nachts met sondevoeding. Ik zit dan wel wat hoger maar 's ochtends is het weer goed. Ik ben mijn ontwenningsverschijnselen ook redelijk kwijt. Het trillen en denken dat ik in een hypo zit, is over. Ik krijg zelfs trek...Ik ben ook weer wat aangekomen, dus het is niet voor niks geweest. Vanochtend moest ik het naaldje weer verwisselen en toen ik hem prikte in mijn rechter kant, deed dat pijn...bah. Ik voel het naaldje iedere keer zitten...Ik ga nu lekker in bed tv kijken. Weer eens lekker wat anders!

Geen opmerkingen: