Sandy's statistieken

donderdag 21 december 2006

Weer een weekje om

Maandag kwam Petra weer en Pietie kwam ook weer met mij fietsen. 's Middags ben ik met de scootmobiel naar de dierenarts gereden. Macy had weer blaasontsteking want ze zat steeds in de kattenbak en ze drinkt heel veel water. Dus heb ik een kuurtje voor haar opgehaald. Ook moest ik weer haar voer halen alleen moesten ze die zakken bestellen. Ik zou de volgende dag even bellen om te horen of de zakken inmiddels binnen waren gekomen. Op die tijd wisten ze het nog niet. Ik dacht dan ga ik laat in de middag wel even maar toen waren ze er ook nog niet.
Vandaag moest ik weer naar de fitnesszaal en toen kwam ik er op de terugweg toch langs en toen hadden ze ze wel... Dus poes heeft weer eten...He, gelukkig... Ook haar blaasontsteking gaat al weer wat over, alhoewel ze nog wel lekker in haar bak aan het graven was zonet... ze heeft dan steeds drang maar er komt niks. Zielig he...wel verspreidt ze overal kattenbakgrind, das niet zo fijn...

Morgen moet ik wachten op Hoekloos. Eigenlijk Linde want zo heten ze tegenwoordig. Ik denk dat ik morgen iet ga zwemmen, eigenlijk weet ik het nu al... Arjan heeft op zijn werk kerstdiner dus ik eet alleen...ik denk een pizzaatje...maar dat zie ik morgen wel ff.
Zaterdag gaan we boodschappen doen, zondag komen mijn ouders. Mijn vader gaat het kerstmenu maken voor eerste kerstdag. Dan komen Arjans ouders ook. Zaterdag avond gaan we naar cabarestafette in het posthuistheater. We hadden kaartjes voor een andere voorstelling maar toen konden we niet. Deze hebben we toen geruild. Het lijkt me wel leuk!!! Helaas kan arjan dan niet naar voetballen maar hij vond het niet zo heeeel erg geloof ik. Tweede kerstdag blijven we lekker thuis. Arjan moet de dagen erna toch ook weer werken.

Ik wens iedereen hele prettige kerstdagen toe!

Geen opmerkingen: