Sandy's statistieken

zaterdag 9 december 2006

Werkstukken





Dit zijn mijn laatste werkstukken. Het paard in de branding heb ik als "af" verklaard. De "picasso" nog lang niet, daar ben ik nog mee doende. De hond is af en gaat morgen naar de "opdracht gever". Die krijgt hem dan waarschijnlijk dinsdag of donderdag. Het is Chip, de hond van de meneer waar mijn moeder bij werkt. Het beeld is bijzonder goed gelukt, vind ik zelf. Wel jammer dat ik hem niet voor mezelf heb gemaakt, maar goed, ik wist dat van te voren. Afgelopen seizoen, heb ik niet zoveel gemaakt als voorgaande seizoenen. Ik ben een paar keer niet geweest en het ging niet zo lekker. Hoop dat het volgende seizoen wat meer inspiratie enz. geeft. Ik ga in ieder geval door in beide cursussen. Ik ben nog bezig met het gieten van mijn duiker. Misschien kan het nog de laatste les. En met schilderen de moeder met kind. Ik heb nog wel twee beelden gemaakt nav een model, de een moet nog gebakken worden, de andere moet nog drogen en daarna gebakken worden.

Gisteren en vandaag heb ik de kerstversieringen uit de dozen gehaald en de kamer in kerstsfeer gebracht. Ik heb de kerstboom vanochtend opgezet, toen arjan aan het werk was. Toen hij thuis kwam, hebben we in de stad wat kantoor artikelen voor het astma fonds gekocht en een nieuwe agenda voor mij. Daarna gelijk boodschappen gedaan en toen pas gelunched. Ik ben bezig geweest met wat administratie en verder doen we vanavond niet veel, denk ik.

Morgen gaan we naar de verjaardag van Arjans vader. Hij is dinsdag jarig maar viert het morgen. Mijn paps en mams komen dan ook en die kunnen dan het beeld gelijk meenemen. We zullen ongeveer half 11 weggaan geloof ik....

Geen opmerkingen: