Sandy's statistieken

donderdag 15 februari 2007

donderdag 15 februari

Goedenmiddag,

De pijnbestrijding wordt langzaam afgebouwd, De meeste medicatie wordt nu als tablet toegediend en het infuus is nu alleen nog intact als waakinfuus.

Vanmiddag heeft sandy een drukke middag gehad eerst kwam de diabetes verpleegkundige om haar eigen insulinepomp weer aan te sluiten zodat er weer een pomp van de infuuspaal kan worden verwijderd.
Daarna kwam de fysio langs en sandy heeft even op de rand van het bed gezeten.

Daarna heeft sandy nog even haar e-mails gelezen en de berichten in het gastenboek
Nu is ze lekker aan het eten.als ze klaar is wil ze zelf hieronder nog een berichtje typen

berichtje van sandy:

Hallo, hier dan eens een keer een eigen stukje van mij. Ik kan het eigenlijk niet geloven dat het allemaal zo snel gaat. En natuurlijk dat het zoo goed gaat. Ik lig ! er zelf ook van te kijken. Het is het nu allemaal al waard geweest. Ik ben geen moment meer benauwd geweest sinds ik nieuwe longen heb. Geweldig is het.

Iedereen bedankt voor al jullie kaarten, emails, telefoontjes, sms-jes. Ze zijn hardverwarmend voor mij maar ook voor Arjan en mijn ouders. Ik ga weer stoppen want het typen is toch heel erg vermoeiend.

groetjes sandy

Geen opmerkingen: