Sandy's statistieken

zaterdag 10 februari 2007

zaterdag 10 februari

Het is nu bijna een week geleden dat sandy werdt opgeroepen voor transplantatie. In deze afgelopen week is er heel veel gebeurt. Ik heb momenteel totaal geen besef meer van dag en tijd bij toeval zag in in mijn agenda dat vanavond heerenveen thuis moest voetballen helaas 0-0 tegen vitesse. maar goed daar gaat de week niet over.
Met Sandy gaat het heel goed ze heeft vanmorgen uitgeslapen en een hele goede nacht gehad.
Opgewekt zoals we haar kennen begroette ze mij bij binnenkomst. In de loop van de dag is haar eerste drain verwijderd en morgen volgt er nog 1.
Ook heeft sandy vandaag eens ander bezoek gehad dan alleen haar ouders, lydia of ik.
Morgen krijgt ze ook veer ander bezoek .

Dankzij de stichting FOK heeft sandy de beschikking over een umts internetverbinding dus vanaf morgen zal ik samen met sandy deze site weer gaan vullen.

Stichting FOK een fantastisch initiatief en we zullen er veel gebruik van gaan maken.

Ook is er een mede CF getransplanteerde vanmiddag even langs geweest zij ligt ook op D3 en kwam even heel lief een kaartje brengen.
Morgen maar weer even kijken en dan vermoedelijk haar log samen schrijven vanaf de kamer in het ziekenhuis

groetjes arjan

Geen opmerkingen: