Sandy's statistieken

zondag 11 maart 2007

lekker weekendje

Gisteren had ik weing te schrijven en dacht dat het wel vandaag zou kunnen. Sorry daarvoor!
Gisteren hebben we boodschappen gedaan, de medicijnkast leeggehaald en met de nieuwe medicijnen gevuld. Alles wat weg kon, weggedaan. Heerlijk zo'n opruiming. Verder hebben we op de bank gelegen en tv gekeken en Arjan is naar het voetballen geweest. Ik heb vannacht redelijk goed geslapen, was wel om half 8 wakker en ben ik er ook maar uit gegaan. Beetje tv gekeken en weer in slaap gevallen toen Arjan beneden kwam. Arjan zei dat ie even in de tuin aan het werk ging, want het was erg mooi weer natuurlijk. Ik ben toen gaan douchen en daarna lekker van het eerste zonnetje gaan genieten. Mijn vriendin Lydia en haar man Jan en een van haar kinderen, Daniel kwamen vanmiddag. De andere twee waren bij hun oom gebracht omdat ze wat koortsig waren en niet echt goed voor mij. We hebben met elkaar een stukje gewandeld in het kattebos, hier in onze wijk. Het lopen ging erg goed, geen vermoeidheid wel last van mijn maag. Dat voelt zo vreemd, ik weet niet wat het is. Maar goed, dat gaat wel weer over hoop ik.
Hier een paar foto's van ons wandelingetje...Ik kan ook weer mee!! zonder rolstoel ect! Heerlijk gevoel is dat.

Geen opmerkingen: