Sandy's statistieken

donderdag 8 maart 2007

leuke donderdag

Vanochtend werd ik om half 8 pas wakker. Bijna niet misselijk, wat een vreugde! Eventjes de computer aangezet en toen naar beneden gegaan. Pillen nemen enz. Rond half 10 kwam arjan ook beneden en aten we samen een ontbijtje. Arjan ging even naar de welkoop om kattenbakgrind te kopen en intussen kwam Pietsje van het zwemmen op visite. Ik kreeg een kado bon en een douchegel set, heerlijke moana.
Rond 11 uur ging Pietsje weer naar huis en hebben wij even de medicijnkast leeg gehaald. Pietsje had van mij al 4 dozen combivent mee gekregen omdat ik dat niet meer nodig heb. Zonde om het weg te gooien terwijl zij het nog kan gebruiken. De rest van de medicijnen hebben we 's middags naar de apotheek gebracht en die waren ook blij dat het zo goed met mij gaat. We zijn even naar Livera geweest want ik had van mijn oom en tante een kadobon gekregen. Ik heb een blauwe huisbroek en 2 boxershort gekocht. Daarna wilde ik naar de DA drogist want ook daarvan had ik een kadobon gekregen alleen hadden ze de bodylotion van vichy niet, dat wordt alleen bij de apotheek verkocht zeiden ze daar. Ik weet het niet hoor, maar ik zag er reclame van op tv en ik had er een klein proefflesje van. Dat had ik ooit es van Tineke gehad.
We zijn nog even naar xenos geweest en naar blokker.
Om half 4 waren we weer thuis. Om 4 uur kwam Petra, mijn hulp op visite en hebben even weer gezellig gekletst over de afgelopen tijd natuurlijk.
Nadat Petra weer naar huis was, heb ik even op de bank geslapen en toen ik weer wakker werd ging Arjan eten maken. Zo meteen tv kijken en om 22 uur weer de laatste ronde medicijnen en dan richting bedje toe.

Geen opmerkingen: