Sandy's statistieken

woensdag 7 maart 2007

woensdagspraatje

Vannacht had ik een slechte nacht. Ik werd al om half 1 wakker en had last van misselijkheid. Helaas kon ik niet braken en daardoor heb ik weinig kunnen slapen. Tegen de ochtend ben ik in slaap gevallen en werd om half 8 wakker. Ben toen maar naar beneden gegaan en heb mijn pillen van 7 uur genomen. Ik heb op de bank verder geslapen tot half 10 want toen stond de trombosedienst voor de deur. Een buisje bloed en weg was ze weer.
In de loop van de ochtend hebben we weer contact gehad met arjans ouders. Ze hebben een leuke vakantie gehad met hun kennissen, een soort van hiking van motel naar motel. Ondertussen ben ik de was maar eens gaan vouwen en strijken, dat moest ook weer eens gebeuren. Mijn moeder had vier wassen gedraaid in het weekend. Toen heb ik de bonte was in de machine gedaan enz.
Na de lunch heb ik even geslapen en om half 3 werd ik wakker en moest weer pillen innemen. Daarna zijn we naar mijn boetseerclubje geweest. Ik had gisteren van onze leraar een e-mail gehad, maar besloot niet te vertellen dat ik zou komen, ik wilde ze verrassen. Nou, dat is wel gelukt geloof ik. Iedereen was zo blij voor me. Ik vond het leuk om er weer te zijn. Ook hiermee ga ik in september weer verder.
Om half 4 zijn we weer weggegaan. We moesten nog even boodschappen gaan halen omdat ik toch niet te zware kost moet eten ivm de misselijkheid. Toen we bij de kassa stonden ging mijn telefoon en het was mijn transplantatie arts dat ik weer wat minder prograft mag nemen en verder waren de bloeduitslagen van gisteren allemaal prima.
We moesten ook nog stemmen en het eten van poes halen bij de dierenarts. Toen we weer thuis waren belde de trombosedienst dat ik vandaag geen bloedverdunners hoef te nemen en morgen maar 1. De spuitjes hoefen ook nog steeds niet. Waarschijnlijk is het met de bloedverdunners ook al bijna op zijn einde.



Vanmiddag is mijn overbuurvrouw even geweest en kwam ook met een prachtig boeket bloemen. Zie foto's, ook het bloemstuk van arjans werk. Mooi he!
Morgen krijg ik visite van de zwemgroep dus dat is ook weer leuk.

Geen opmerkingen: