Sandy's statistieken

vrijdag 11 mei 2007

Eindelijk....

Daar ben ik weer eens...Ben er steeds niet aan toe gekomen, erg he!

Dinsdag moest ik naar groningen en alles was prima. De foto van mijn longen zag er fraai uit, de longfunctie was van fev1 2.07 naar 2.27 gegaan, dus dat was ook goed. Ik was 1,5 kilo aangekomen, ben nu rond de 50 kg. Mag zeker nog wel wat bij als ik in de spiegel kijk maar dat zal wel komen hoop ik...
Toen we weer thuis waren belde de nurse practitioner op dat ik weer de prograft mocht verlagen en nu zit ik op 2 keer 6 mg per dag. Ook mocht ik een aantal medicaties gaan afbouwen zodat ik langzaam aan weer minder hoef in te nemen.

Woensdag kwam de trombose dienst en 's middags mijn fysio. Ook kwamen mijn schoonouders want nico ging met arjan naar voetballen toe. Heerenveen tegen ajax...gelukkig heeft heerenveen met 1-0 gewonnen.. Mijn schoonmoeder, moeder en ik zaten ons stierlijk te vervelen op de bank voor de tv want hart in actie kwam maar niet...barney moest tegen van gerwen darten, en dat werd uitgezonden, nu hebben we dat maar gekeken.

Donderdag hadden mijn moeder en ik een luie dag, beetje aangerommeld enz. De laatste kastjes, boven het aanrecht en de voorraadkast hebben we toch ook nog opgeruimd en alsnog in de container kunnen krijgen. Die moest geleegd worden, de klep kon nietm eer dicht enz. Nu is echt alles schoon..fijn he! 's avonds hebben we alvast boodschappen gedaan en moest ik nog even naar de hema terug want ik had een bh gekocht die weer eens niet paste..lastig daarzo want er zijn geen paskamers...

Vanochtend werd ik om 8 uur wakker. Heb ik mij weer opgekalefaterd en was ik rond 9 uur beneden. Mama is even brood gaan halen bij de bakker want die was gisteravond niet open. Om half 11 kwam mijn vriendin op visite en hebben we gezellig zitten kletsen. Om half 12 ging ze weer weg want ze moest haar kinderen van school halen. Daarna hebben we gelunched, kippensoep. Toen even gerust en tv gekeken. Om half 6 was arjan weer thuis. Hebben we gegeten en zullen we zo naar So you wanne be a Popstar gaan kijken, tenminste dat wil ik...

Morgen werkt arjan van 8 tot 4 want ze hebben een finetune dagje op de zaak. Daarna gaan we eten en dan gaan we mama terug brengen naar tilburg. We blijven dan een nachtje slapen en komen zondag avond weer thuis. Morgen gaan mama en ik nog even de was doen en de bedden verschonen en alles netjes achterlaten zodat het zondag niet zo'n troep is..

prettig weekend ! fijne moederdag...

Geen opmerkingen: