Sandy's statistieken

maandag 7 mei 2007

klein stukje voor vandaag

Vandaag is mijn hulp weer geweest na 7 weken. Ze heeft alles wat wij nog niet hadden schoongemaakt gedaan, dus nu is het huis klaar voor de zomer...En dan regent het weer..tssss

Verder heb ik vandaag weer wat administratie gedaan, gerust en tv gekeken. Om half 6 kwam arjan weer thuis en hebben we gegeten. Daarna onze serie gtst zitten kijken en toen heb ik mijn medicijnen uitgezet weer voor 4 dagen. We zagen net op radar dat al die ibuprofen en aanverwanten helemaal slecht voor je zijn, moet je eens kijken wat ik allemaal moet slikken...het is voor een goed doel natuurlijk!

Ik ga zo naar bed want morgen moeten we vroeg op, moet nl voor controle naar de transplantatie arts. Heb vanochtend de taxi al geregeld enz. Hoop dat ze een beetje op tijd komen, dat schort er wel eens aan en daarom lieg ik er altijd een 15 minuten bij. ipv 10.30 uur zeg ik 10.15 uur dat ik in het UMCG moet zijn. Dan komen ze om 9.15 uur en heb ik daar wat meer tijd.

Zo, meer heb ik even niet te melden vanavond.

Geen opmerkingen: