Sandy's statistieken

donderdag 24 mei 2007

Spieren trainen!!


Vanochtend was ik al vroeg wakker en heb met mijn overbuurvrouw gesproken. En dat was al om 9.15 uur....Ik moest nog wat afval in de kliko gooien en die stond al aan de weg. Buurvrouw past op de hond van haar nichtje. Het is zo'n lief beest, ik wil dan gelijk wel een hond. Doen we maar niet. Lastig als je op vakantie wil. De poes moet dan ook al uit logeren, nu kan ze wel bij mijn ouders terecht, maar als die er ook niet zijn, zit je al en dan ook nog met een hond...

Maar goed, ik was vroeg en heb het een en ander voor het astma fonds gedaan, oa een brief geschreven om subsidie te krijgen voor onze boottocht op 27 juni a.s. Dan is het sport seizoen 2006-2007 ook alweer voorbij. Ik mag nog niet gaan zwemmen omdat mijn buikwond nog niet helemaal genezen is, er zit nog een korstje op de plek wat een gat was...klinkt raar maar het was wel een gat...bah!!! In september denk ik dat ik dan eindelijk weer kan gaan zwemmen. Ik was zo bezig dat ik pas half 1 in de gaten had dat mijn wekker was gegaan om de pillen van 12 uur in te nemen. Ik moest nog eten en mijn stoma verschonen. Ik had om 13 uur een afspraak in de oefenzaal. Ik maar even gebeld dat ik iets later kom.
Ik was er om 13.15 uur.



Eerst 10 minuten gefietst, daarna op 3 verschillende apparaten mijn beenspieren getrained en toen nog 10 minuten geroeid. Het gaat nu zo makkelijk qua lucht, ik kan veel meer alleen mijn benen kunnen nog niet veel aan. Toch voel ik nu nog geen spierpijn, wel zijn mijn voeten wat dik van het vocht. Maar als ik zo ga slapen, liggen mijn voeten wat omhoog (verstelbare electrische lattenbodem, echt heerlijk)

Na het sporten ben ik even naar de Aldi geweest, die winkel staat naast het sportcentrum. Een hele grote winkel. Ik was er nog nooit geweest. Toen ie open ging, moest je wel een uur wachten voordat je er binnen kon, zoveel belangstelling was er.

Maar goed ik moest nog wat broodjes en beleg halen voor morgen want de tuinruimers Nico en Piet komen weer. Alles was zo'n beetje op. We kopen nu niet meer zoveel in want anders moeten we teveel weggooien en dat is natuurlijk zonde. Bij een beetje twijfel of iets nog goed is, gaat het nu meteen de kliko in. Kan niet voorzichtig genoeg zijn. Je loopt zo een voedselvergiftiging op of een darmverstopping. Dat hebben we gehad en hopen het nooit meer te krijgen.

Nadat ik thuis was gekomen en wat had gegeten heb ik even geslapen. Toen ik weer wakker werd, ben ik gaan koken want arjan kwam pas laat omdat hij een vergadering had. Hij at een thuismaaltijd. Ik heb lekker in de tuin gegeten en had geen last van Macy. Ik heb kippepootje op de gril gemaakt. Macy kon niet bij mij komen vanwege haar touwtje..dus kon ik ongestoord mijn kipjes opeten. Later ging ze spinny achterna (de buurkat) en viel van het hek op de palisades....misschien heeft ze nu wel buikpijn maar ik zag verder niks ernstigs. Ze was erg daarna erg vervelend en toen zijn we maar naar binnen gegaan.
Toen arjan thuis kwam, hebben we tv gekeken en is hij vroeg gaan slapen. Ik ga zo ook, morgen vroeg dag. Moet de deur openen rond half 9 geloof ik.

Maar dan krijgen we wel een mooie tuin...

Geen opmerkingen: