Sandy's statistieken

zondag 22 juli 2007

The Wizz of Ozz

Donderdag heb ik lekker gesport in de oefenzaal. Ik was er eerder naar toe gegaan omdat ik om 14 uur golfles had. Het ging prima, het was zelfs wel warm. Ook scheen de zon. Ik was om 13.45 uur naar de golfbaan gereden en Jan was er al. Het was eigenlijk best wel warm op de pitch en chipbaan. Het chippen ging niet zo goed. Steeds de bal te hoog geraakt maar later ging het beter. Ik moest mijn houding weer goed aanleren. Als je dat niet constant hetzelfde doet, mis je de bal of raak je hem fout.. Maar goed. An was er niet want ze had nog steeds rugklachten en nu kon ze ook niet op haar been staan, ze zakte er zteeds doorheen. We weten niet of ze voorlopig wel kan golfen. Dus Jan en ik moesten het samen doen. We hebben pas weer op 23 augustus les. Dn zijn we al naar het zwarte woud geweest als het goed is.

Zaterdag waren we al om half 9 uit bed en om 9 uur stonden we bij de C1000. We zouden vroeg boodschappen doen omdat we om half 11 weg zouden gaan naar Utrecht. We hebben eerst in hoog caterijne gelopen. We zouden shoppen maar ik kon niet echt iets vinden en bovendien heb ik genoeg kleding die ik nog niet eens heb aan gehad omdat het er nog steeds geen weer voor is geweest. Om half 2 ontmoetten we de andere familieleden in de v&d en hebben nog wat gegeten en gedronken bij La Place.Om 15 uur hadden we kaartjes voor THE WIZZ. Het was leuk gedaan maar ik vond het een beetje tegen vallen, de prijs vond ik daardoor wel wat te veel...Ik heb mooiere musicals gezien oa Aida. Maar toch wel weer een leuke dag.
Na de voorstelling zijn we naar van der valk in breukelen gegaan en hebben er heerlijk gegeten. Daarna zijn we nog mee gegaan naar Santpoort. Daar hebben we nog tot 22 uur in de tuin gezeten, we hebben de foto's van Bulgarije gezien en ik heb leuke shirtjes en een parrero gekregen uit bulgarije...



We waren ongeveer half 12 thuis. Vanochtend werd ik om 10 voor 10 wakker. Net op tijd voor mijn pillen. Macy lag in mijn armen ook nog te slapen...Die poes slaapt wel erg veel tegenwoordig. Maar ja ze is ook al bijna 12 jaar weer bij mij. (5 oktober 1995). Verder heb ik weer wat haakwerkjes afgemaakt nl een schildpad en een lieveheersbeestje...Is erg leuk geworden. Hier op mijn webshots kun je foto's bekijken: (klik op het fotootje)
Image hosted by Webshots.com


Er zijn overigens meer albums van mij om te bekijken hoor..
Vandaag hebben we niet veel gedaan, lekker relaxen en folmule 1 en tour de france gekeken, maar ondertussen wel even een klein slaapje gedaan. Daarna hebben weg gegeten. En weer tv gegeken...Het weer lokt ook niet om een stukje te gaan wandelen of fietsen...Vandaag lekker lui.

Morgen moet Arjan naar de keuringsarts omdat hij een nieuw rijbewijs moet hebben. Hij kwam er achter dat hij opnieuw gekeurd moet worden voor zijn groot rijbewijs...Maar ja, achteraf wist ie dat wel want ik had het hem vorig jaar gezegd, dat als ie voor een bepaalde datum zijn rijbewijs ging verlengen dan hoefde hij nog niet gekeurd te worden. Maar ja, hij luisterten gelooft mij toch nooit (!)dus nu moest ie voor het keuringsbriefje al 19,95 € betalen. De keuring kost ook al ongeveer €69,00 en dan heeft ie zijn rijbewijs nog niet eens!!! tsss
O ja de foto kostte ook al € 10.

Verder moet ik dinsdag weer naar de trombosedienst, donderdag weer fitnessen in de oefenzaal en verder heb ik nogn iks op mijn programma gezet.. Lekker vakantie!

Geen opmerkingen: