Sandy's statistieken

woensdag 26 september 2007

Enkele reis leeuwarden en maagpijn

Maandag had ik wel een aardig leuk dagje. Petra kwam al om 8 uur, want ik moest mijn auto (apk en reparaties moesten uitgevoerd worden)gaan ophalen en moest met de trein naar Leeuwarden om 11.32 uur. Petra kwam voor het laatst want ze gaat met de vut. Haar man is vorig jaar met de vut gegaan, dus hebben ze nu alle tijd om van het leven te gaan genieten. Petra heeft me naar de trein gebracht en om 11.32 uur stapte ik in de intercity naar Leeuwarden. Dat is ongeveer 10 jaar geleden dat ik dat voor het laatst heb gedaan. Ik ging toen elke dag naar school met de trein...Op de route is veel veranderd en het station Leeuwarden is ook erg veranderd. Veel winkeltjes zijn er gekomen en er is zelfs een rookzone met paal gekomen. Daar moest ik natuurlijk weer net langs lopen...Ik haat nog steeds rook!
Arjan had geregeld dat ik werd opgehaald door het servicebusje. Rond half 1 kwam ik bij arjan aan. We hebben even gelunched in de kantine en daarna om 13 uur ben ik weer naar Heerenveen gereden. Ik ging gelijk door naar het schilderen. Ik ben bezig een Golfster te schilderen. Dat plaatje had ik eerder ook een keertje geplaatst.



Ik was, toen ik thuis kwam, nog helemaal "into" het schilderen en ben nog even verder gegaan, zie tweede foto. Na het eten ook nog even en toen kwam de meneer die onze vitrine kast heeft gekocht. Ik had hem al een tijdje op marktplaats staan en toen kreeg ik vorige week een redelijk aantrekkelijk bod. Hij was vorige week ook even wezen kijken en had 'em opgemeten of ie wel kon staan waar hij hem wilde hebben. Ik had alles eruit gehaald en overal en nergens de frutsels neergezet. Want ik kan eigenlijk geen afstand doen van sommige dingen die in die vitrine stonden. Maar goed, inmiddels heb ik weer een bod op onze dozen met steenstrips. Ik had al drie dozen verkocht. Deze steenstrips zijn nergens meer te koop, dus is het wel een specifiek iets en laat ik ze rustig staan. Die man kwam helemaal uit enschede!

Verder ben ik op zoek naar meer dingen die ik op marktplaats wil zetten, alleen hebben we alles al zo'n beetje weggedaan. Eigenlijk best wel geinig, dat het toch stimuleert om verder te willen handelen.

Oke, gisteren was het een minder leuk dagje... Ik stond nog wel redelijk op uit bed maar nadat ik mijn medicijnen had ingenomen kreeg ik last van mijn maag. Steeds pijnscheuten en het gevoel of ik elk moment over kon geven. Ik had het ook steeds koud. Ik was van plan om de fitness maar af te zeggen maar ik dacht, ga ik eerst even slapen en dan zie ik wel. Meestal is het na een slaapje wel over. Maar toen ik om half 13 wakker werd, voelde ik mij nog steeds niet goed. Toen even gegeten en het bleef gelukkig allemaal binnen. Toch maar de fysio afgebeld. Ik had het 24 uur van te voren moeten afzeggen of voor 9 uur. Nu krijg ik misschien een rekening die ik zelf moet betalen. Maar ze zou nog even met mijn fysio overleggen...Tja, je moet je aan de regels houden he! Mijn oude vertrouwde fysio Rob wist, als ik afbelde, dat ik echt ziek was want ik kwam altijd. Maar deze secretaresse kent mij helemaal niet. Ik hoop dat mijn nieuwe fysio toch een beetje de situatie goed in kan schatten...

Vandaag gaat het wel redelijk. Nog wel een beetje last maar niet meer zo erg als gisteren. Ik moest vanochtend weer naar de trombosedienst want mijn bloed was vrijdag weer te dik. Ben benieuwd hoe het vandaag weer is. Ze zullen me wel weer bellen rond 15.30 uur. Ik ga even lunchen en dan naar boetseren. Ga ik toch maar heen, beetje afleiding kan geen kwaad. En bovendien is het LEUK!

We zouden eigenlijk vanavond naar voetballen. Het belofteteam, waarin mijn neef speelt, speelt tegen het eerst van PSV. En het eerste van heerenveen moet ook spelen. Jammer genoeg speelt mijn neef niet mee vandaag. Hij krijgt rust van Verbeek. Geert Arend heeft wat last van zijn lies na die overstrekking en kramp tijdens de UEFA cup voorronde. We hebben nu besloten om niet te gaan, en ik ben ook niet echt lekker om in de wind en regen naar voetballen te gaan.
Morgen ga ik weer zwemmen in Wolvega en 's middags weer golfles. Vrijdag moet ik eerst weer naar fitness en dan nogmaals zwemmen maar dan in heerenveen. Gaan we het dan allemaal weer proberen.

Geen opmerkingen: