Sandy's statistieken

donderdag 4 oktober 2007

Veel gedaan

Vorige week had ik last van mijn maag en ben ik donderdag ochtend niet gaan zwemmen. Het sudderde nog een beetje voort. 's Middags ben ik wel naar golfen gegaan en ik kreeg weer een prive les want Jan kwam niet opdagen. Ik heb weer tips gekregen om miijn houding bij de swing te verbeteren en ik moet zeggen, het gaat nu wel goed. Ik ga proberen om met golf mee te doen aan de Europese spelen voor hart en longgetransplanteerden. Volgend jaar in Vichy (frankrijk). Het is van 21 t/m 25 juni 2008. Ik moet nog een begroting maken hoeveel geld ik nodig heb om alles te kunnen bekostigen en daarom zoek ik ook sponsoren.
Binnenkort begin ik met die begroting en ik moet nog een en ander uitzoeken. Maar goed, dan heb ik ook weer wat te doen.
Wie een suggestie heeft om een sponsor te vinden mag het me laten weten!

Verder ben ik weer wezen fitnessen enz enz. Het weekend was lekker rustig en maandag kreeg ik hulp van mijn vriendin, die in plaats van Petra komt. Maandag middag heb ik weer geschilderd en dinsdag moest ik pas om 17.30 uur naar de fitness. Gisteren ben ik om 9 uur naar de trombosedienst gegaan en gelijk door naar Praxis Het was nl plantjes dag en ik heb daar winter violen, winter cyclamen en heide gekocht voor de potten. Die waren zo langzamerhand wel uitgebloeid en de vorige keer was alles al uitverkocht. Deze keer was er nog wel maar het schoot al aardig op met de voorraad. Blij dat ik vroeg was gegaan.
Daarna ben ik op kraamvisite geweest bij Pietie mijn oude fysiotherapeute. Ze heeft nl een dochter gekregen een paar weken geleden.
Toen even lunchen en om 15 uur naar boetseren. Ik heb mijn beeld( verassing) nu in het gips staan. Volgende week nog even wat extra gipsen en dan die keer erop het beeld uithakken. Dan daarna gieten met cement.

Ik was om ongeveer 18 uur thuis en arjan ook zoiets. Toen even gegeten en daarna de plantjes in de potten gezet. We konden het niet aanvegen omdat het al tedonker was geworden. Dat zou ik eignelijk nu moeten doen maar heb er even geen zin in.

Vanochtend ben ik wezen zwemmen en ga straks weer naar golfles. Hopelijk komt Jan dan wel. Hij heeft nog niet afgebeld dus denk ik dat ie wel komt.
Dan moet ik gelijk door naar Leeuwarden om mijn auto nogmaals te brengen. De handrem is nog niet klaar en dat word dan gedaan.
Morgen gaan we naar Center parcs in coevorden: de huttenheugte. Daar blijven we tot maandagochtend. Bij onze fietsen hadden we een gratis midweekje weg gekregen alleen hebben we dat omgezet in een lang weekend. Mijn ouders gaan ook mee. Ook macy mag mee...gezellig.
Verder moet ik dinsdag met arjan mee naar het werk en dan hoop ik dat mijn auto dan klaar is en apk goedgekeurd zal zijn.

Gisteren was mijn bloed ook weer te dun, dus moet ik weer snel naar de trombosedienst en vandaag krijg ik weer een nieuwe kaart. Ook heb ik steeds weer vocht in mijn benen en gisteren was het wel erger als anders. Ik was zelfs twee kilo zwaarder. Das natuurlijk niet goed. Ik heb contact opgenomen met mijn Nurce practitioner en zal binnenkort wel wat horen wat er gaat gebeuren. Ik heb gevraagd of ik dinsdag langs kan komen op de poli. Verder heb ik ook gevraagd of ik wel een griepprik moet/mag dit jaar. Mijn afweersysteem is onderdrukt en daarom vatbaarder voor bacterien en virussen. Nu weet ik niet of het kan, dus maar even gevraagd.

Iedereen alvast een prettig weekend!

Geen opmerkingen: