Sandy's statistieken

maandag 19 november 2007

Druk weekend geweest

Vrijdag werd ik om 9.45 uur opgehaald door Adry en Atse, beiden ook in het bestuur van de kunstruimte in heerenveen. We moesten tussen 10 en half 11 aanwezig zijn in de CHN in Leeuwarden. Rinie en Frederique ontmoetten we daar. We moesten ons inschrijven en kregen een badge. Daarna kon je koffie of thee nemen. Toen was de opening en de eerste lezing. Om 12 uur gingen we lunchen in het wyswert hotel. We kregen allerlei petit voertjes, heel apart maar erg lekker en leuk opgemaakt. Had nog nooit zoiets gehad....Na de lunch hadden we nog drie sprekers, allemaal directeuren van verschillende museas, waarvan een uit Leuven (belgie).

Om 17 uur was het afgelopen en kregen we een borrel met weer hele lekkere hapjes. Wow, heb echt lopen vreten....Toen ik thuis kwam, had ik geen honger meer. Om ongeveer 20 uur zijn we naar mijn nichtje margriet gegaan want ze werd 18 jaar. Al een hele dame geworden. Tegen half 11 zijn we weer naar huis gegaan.

Zaterdag moesten we er vroeg uit. We moesten om 8 uur in Leeuwarden zijn. Het was voor mij wel even wennen om er zo vroeg uit te moeten, maar het is natuurlijk gelukt. Het zou beginnen om 9 uur maar de eerste klant was er al om 8.15 uur...En toen begon het zelfs storm te lopen. Rond half 10 stond het eigenlijk al vol met klanten. Tegen half 12 begonnen we ook met snert te serveren en dat heeft tot ongeveer 14 uur een beetje gelopen en daarna was de snert wel gedaan. We hadden wel twee pannen over, er waren wel drie leeg gegaan. Maar ja, beter te veel dan te weining..

Om 17 uur gingen we gezamelijk eten aan de bar en om 18 uur reden we naar huis. Ik had echt hele dikke benen van het lange staan. Heb mijn voetsteun 's nachts maar iets meer omhoog gedaan. Zondag hebben we zo'n beetje gerust. Ik moest nog wel aan mijn schilderij werken want het moet bijna klaar zijn! Het was wel gelukt om nog te schilderen maar het was toch nog niet af. Vanmorgen zou ik nadat ik naar het postkantoor en de trombosedienst geweest was, gelijk met schilderen verder gaan. Helaas ging dat even niet want ik had erge pijnscheuten in mijn benen ter hoogte van mijn kuiten. Ik kon nog wel eventjes weg maar toen ik weer thuis kwam, deed het super pijn en kon ik er bijna niet op staan. Ik ben toen maar in bed gaan liggen en heb tv gekeken. Om half 12 moest ik eruit om te lunchen en om naar schilderen te gaan. Ik heb toen maar paracetamol genomen en wonder boven wonder ging de pijn weg. Ik kon lekker schilderen en het schilderij is zelfs klaar! Ik ben toen ik thuis kwam nog wel even verder gegaan met de laatste finishing touch...JIPPIE! Een van de vele missies geslaagd.
Morgen kijk ik nog even of er nog ietsje aan gebeuren moet. Maar ik denk dat het zo wel goed is. (foto's komen binnenkort.)

Morgen hebben we van het astma fonds een vergadering hier bij mij thuis al om 9.30 uur. Dan moet ik om 12.50 uur weer naar de oefenzaal en zal ik Rik vragen of ie weer even naar mijn benen kijkt want het is niet goed en zeker niet als ze zo'n pijn doen. Van fitnessen krijg je leuke benen, zie foto...Van wie zijn deze Gouden benen? Nog niet van mij haha!
Als ik nog fut heb, ga ik ook nog even golfen, want het schijnt morgen wel aardig weer te zijn, in ieder geval droog geloof. Nu maar slapen, morgen weer vroeg op!

Geen opmerkingen: