Sandy's statistieken

woensdag 28 november 2007

Even snel...

Vorige week woensdag zou ik naar boetseren gaan maar ik was echt nog steeds super verkouden. Ik heb het maar afgebeld want mijn ogen traanden zelfs. Ik had ook nog een adertje in mijn oog dat was gesprongen en het leek net of ik de hele dag had gehuild. Ik had ook nog een heel dik rechter oog...
Ik heb mij lekker op de bank genesteld met thee en lekkers, want eten lukt nog steeds heel best. Ook weer niet te veel...want dan gaat mijn maag weer lastig doen.

Woensdag avond heeft arjan mij naar santpoort gebracht en hij is na een uurtje weer terug naar heerenveen gegaan. Ik heb heerlijk geslapen in de vernieuwde logeerkamer. Ik had dus de primeur.
Donderdag ochtend was ik om half 10 wakker en ben er maar uit gegaan. Ik was eerder al naar de wc geweest maar ik had nog wel slaap. Toen ik echt beneden kwam, stond nico ook al beneden en tineke sliep nog. Rond half 11 hebben we warme broodjes ontbeten en heb ik nog de krant gelezen. Om een uur of half 1 zijn we naar schiphol gegaan en we waren om precies 13 uur voor het triport gebouw. We moesten op de 2e verdieping bij United airways zijn om het schilderij in te leveren. Er waren twee mannen van UA en die namen mijn schilderij in ontvangst. Aankomend weekend moeten ze in het Hilton hotel hangen voor de expositie. Ik zou een email krijgen als ik genomineerd ben maar ik heb nog niks gehoord. Misschien hangt mijn schilderij er niet eens tussen.
Maar iedereen kan tot 10 januari 2008 (dan is de prijsuitreiking en kan ik het schilderij weer ophalen)de expositie bekijken in het Hilton op schiphol. Er zijn 35 inzendingen maar hoeveel er daadwerkelijk geexposeerd worden is mij niet bekend. Misschien toch wel allemaal. We horen het wel.

We waren eigenlijk binnen een 15 minuten klaar en zijn toen gelijk naar de belastingconsulent van nico gegaan om mijn belastingsperikelen even te laten nakijken. Ik was vergeten mijn jaarinkomen in te vullen... lekker dom. Daarom kwam het negatief uit. Nu gaat Kees voor mij bezwaar maken en het juiste bedrag wel invullen. Ook kijkt ie of arjan en ik belastingtechnisch aan elkaar koppelen meer geld voor ons zal opleveren. Daarvoor hadden we wel gegevens van arjan nodig en die hebben we donderdag avond aan nico weer meegegeven. Nico en tineke hebben mij nl. donderdag weer thuisgebracht. We hebben hier gegeten bij de chinees. Ik vond het echt lekker en ik heb ook alles opgegeten. Normaal, zeg vroeger, kwam ik niet eens tot de helft.

Vrijdag heb ik 's middags eerst gesport en daarna gezwommen. Het ging weer erg goed. Wel heb ik nu weer last van dikke benen en mijn buik begint ook dik van het vocht te worden. Het weekend hebben we boodschappen gedaan en zijn we even het dorp in geweest. Ik moest nieuwe knijpers en een wasrek hebben. De oude knijpers schieten steeds uitelkaar en van het wasrek bladerde het witte omhulsel er steeds meer af. Daar krijg je roest plekken van op de was en dat willen we natuurlijk niet!!

Ook hebben we de nieuwe cd van acda en de munnik gekocht. Die winkel had er nog maar drie liggen, sinds ie uit is, loopt het storm.
Verder is arjan zaterdagavond naar het voetbal gegaan en zondag hebben we een rustdagje gehad. Ik heb wel wat voorbereid voor het schilderen voor maandag. Ik moest ook nog wat administratie doen en dat is klaar.

Maandag kwam Margriet weer en 's middags weer geschilderd. Verder moest ik gelijk door naar de fysio want dinsdag kon Rik niet. Dus dinsdag had ik een soort van pyjama dagje...lekker niks hoeven, wel alle dingen gedaan die ik af moest maken.
Ook wel tv gekeken, want op upc kun je alle uitzendingen van ned 1,2 en 3 nogmaals bekijken en dat doe ik toch wel regelmatig, sinds we dat ontdekten.


Vanmorgen heb ik gedouched en nog wat dingetjes afgemaakt die echt nodig waren. Daarna moest ik tanken...de derde keer dit jaar geloof ik. Wel duur benzine, € 1.41 geloof ik, tjonge...Ik ga nu steeds meer rijden en dus meer benzine verstoken! haha.
Toen naar boetseren. Ik dacht dat we nog een keer model hadden maar dat wasn iet zo. Ik heb mijn beeld van de vorige keer afgemaakt maar had eigenlijk niks nieuws voorbereid. Ik had wel een plaatje van een koala dus ben ik dat maar gaan maken. Het moet volgende week klaar zijn want dat is dan de laatste les.
Op 23 januari beginnen we weer.

Toen ik thuis kwam, moest ik zelf eten want arjan at op de zaak omdat ze een vergadering hadden en dan blijven ze daar altijd eten. Ik heb nog wat gewerkt aan een werkverslag en aan de computer.

Morgen moet ik weer voor controle naar de longtransplantatie poli. Hopelijk hebben ze nu een idee waar het vocht door komt. Ben benieuwd. Ik zal er vrijdag wel wat over vertellen en ook over de foto... Ik moet nu echt gaan slapen want morgen moet ik al om 8 uur met de taxi...oei en ik slaap altijd uit...maar goed, ik heb nu minder moeite met opstaan dan dat ik vroeger had, met het op gang komen van de longen en dat oervervelende maar wel noodzakelijke geinhaleer. Echt daarom alleen al gun ik iedere longpatient nieuwe longen!!

Geen opmerkingen: