Sandy's statistieken

woensdag 21 november 2007

Verkouden

Ik ben hartstikke verkouden. Voor het eerst sinds de transplantatie. Wat een gesnotter en ik hoest daardoor ook wel wat. Ik kon vannacht er niet van slapen en ben maar met een deken op de bank tv gaan kijken. Ik heb gelijk even gestoomd en ben toch ook wel weer in slaap gevallen.
Maandag was het eigenlijk een beetje begonnen maar nog niet in alle hevigheid zoals het nu is.


Ik hoop dat het gauw over is....
Gisteren hadden we vergadering en daarna ben ik wezen fitnessen. Rik heeft nog even naar mijn benen gekeken, ik moest maar rustig trainen. Ik heb er ook weer een oefening bijgekregen. Een stepoefening. Met elk been 15 keer beginnen om op de bank te stappen en dat drie keer per been...best wel zwaar de eerste keer maar het ging goed.
's middags heb ik nog een boekje van mijn werkproces gemaakt van mijn schilderij. Ik heb vanochtend gedouched, daarna de vernis aangebracht op het schildrij en nu moet ie drogen. Ik ga zo ontbijten en dan mijn spullen klaarleggen omdat ik vanavond naar Santpoort ga. Ik moet morgen het schilderij op schiphol inleveren en naar de belastingconsulent van mijn schoonvader. Hij zal eens kijken wat er niet klopt. Ik heb nl een belastingaanslag gekregen. In plaats van terug krijgen moet ik ineens betalen terwijl ik normaal altijd geld terug krijg. Dus dat wil ik even laten checken...

Vanmiddag ga ik weer naar boetseren en probeer dan het beeldje van vorige week nog even af te maken. Ook weer een nieuw beeld want we hebben nog een keer model. Volgende week is de laatste les van dit jaar omdat onze leraar naar nieuw zeeland gaat, naar zijn zoon. We beginnen in januari ook later dan dat schilderen begint.

Hier mijn schilderij nog even...

Geen opmerkingen: