Sandy's statistieken

maandag 24 december 2007

Kerstdiner, spierpijn en Ine

Hallo, Daar ben ik weer eens...
Ik had even wat anders aan het lijf/hoofd.
Zaterdag moest arjan eerst werken, daarna zijn we gaan boodschappen en nog kerststukjes kopen voor op de grafen die wij altijd met kerst bezoeken. Toen hebben we nog even op de bank gelegen alleen iets te lang zodat we iets te laat weg gingen richting Minne en Tim in Alkmaar. Gelukkig kwamen we wel voor 19 uur aan want Marc moest nachtdienst draaien en moest tegen half 12 weg.
Dus konden we gelijk zo'n beetje aan tafel. We hebben heerlijk gegeten. Bedankt jongens. We zijn rustig thuis gekomen want er was een weeralarm afgegeven alleen waren wij dat waarschijnlijk net voor. We hebben onderweg geen problemen ondervonden.
We lagen ongeveer half 2 in bedje.

De volgende dag werd ik pas half 11 wakker en toen arjan er uit ging, bleef ik nog liggen maar kreeg enorm pijn in mijn onderarmen...Wat is dit nu weer? Ik kon helemaal niks pakken en had voortdurend steken. Ellendig allemaal. Ik had ook even geen zin in eten maar vanwege al mijn pillen moest het toch.
Verder heb ik alle moed bij elkaar geraapt en zijn we toch naar de grafen gegaan. Eerst naar tante marie manorec op het rooms katholieke kerkhof, toen naar wolvega naar mevr. Kloos. Het graf was er nog met mijn kikkerbeeld erop. Ze heeft geen steen en ik vond het de eerste keer zo zielig, dat ik heel hard heb staan huilen. Maar het is bijna 10 jaar geleden en misschien is het graf er volgend jaar niet eens meer, ze heeft een gemeentelijke begrafenis gehad, we zullen het moeten afwachten.
Daarna zijn we naar pake en beppe gegaan in Rottum. We hebben twee kaarsjes in de lantaarns gezet en een mooi kerststuk geplaatst.
Toen zijn we naar oom Cherry in joure gegaan. Het was zeker grafen bezoekdag want het was op alle vier de kerkhoven zeer druk.
Daarna gauw weer naar huis gegaan want ik hield het niet meer van de pijn en ik kreeg het zo koud dat ik steeds moest klappertanden. Thuis gekomen heb ik mijn pillen genomen en wat gegeten en toen met paracetamol in bed gekropen. Ik heb van 17 tot 20 uur geslapen en toen was het weer goed.
Ik heb nasi gegeten met rucola sla (groene bladgroente, moet ik nu veel gaan eten ivm ijzer tekort) en cherry tomaatjes.

Om 11 uur ben ik weer gaan slapen en ik ben de nacht gelukkig, slapend doorgekomen. Vannochtend ging om half 8 de wekker en ben ik er om 8 uur uitgegaan. Margriet kwam om 9 uur en toen heb ik alle kleding gestreken enz. We hebben ook weer fijn gekletst dus margriet was iets later thuis dan normaal, sorry eldert...
Toen heb ik mijn haringen op brood gegeten en heb op film 1 the bues brothets zitten kijken en daarna nog een leuke film waarna ik ik slaap ben gevallen. Ik werd wakker gebeld door arjan. Hij had gelezen op de site van Ine Pross dat ze haar aan het transplanteren zijn. Misschien is ze op dit moment wel klaar en kan haar familie naar haar toe! Op kerstnacht, 24 december! Geweldig he voor haar, na bijna 12 weken op Hoog Urgent te staan.
Ine zet hem op, sterkte voor de familie!
Hier een foto van het kaarsje dat ik van Ine heb gekregen. Ik heb hem elke nacht nog aan gehad maar vandaag blijft ie de hele dag branden!



Morgen gaan we naar Santpoort. Naar mijn schoonouders kerst vieren! Mijn ouders komen dan ook. We gaan gourmetten, vind ik altijd erg lekker.
Prettige dagen allemaal en tot later!

Geen opmerkingen: