Sandy's statistieken

vrijdag 7 december 2007

Laxeren en Hilton Hotel

Gisteren heb ik een hart echo gehad om uit te sluiten dat mijn hart niet goed pompt. Dat was allemaal wel goed. Vanochtend kwam mijn arts weer en inmiddels had ik, vanaf gisteren, het gevoel dat de ontlasting in de darmen aan het opstapelen was. Toen heeft ie besloten om een buikfoto te laten maken en dat was om 14.15 uur. Het blijkt dat mijn dikke darm weer vol zit en ben nu bezig met laxeren. Ik moet 1 liter spul per dag drinken en dat een paar dag lang. Ik heb nu ook wat stomazakjes gekregen waarbij de onderkant open is en die je met een klem af kunt sluiten.

Nou, laten we het hopen dat het gaat lopen en dat de darmen weer gauw leeg zullen lopen. Het vocht is er nog steeds maar we moeten eerst de uitslagen van de verzameling afwachten en dan gaat de maag darm en leverarts het bekijken. Misschien lekken de eiwitten toch uit de darmen vandaan en is er wel een pilletje oid voor.

Al met al zijn we nu echt met onderzoekjes ed begonnen. Verder zullen mijn ouders morgen en zondag komen en ga ik zondag ochtend weer naar de kerkdienst toe. Ik heb beloofd om te gaan als ik in het ziekenhuis lig. Ik doe dat om mijn donor te eren. Ik ben op een zondag getransplanteerd en heb toen meerdere diensten om die reden bezocht. De laatste keer was zo rond pasen.

Ook heb ik op kunstgebied een nieuwtje. Mijn schilderij is een van de genomineerden en hangt inmiddels in het Hilton Hotel op Schiphol! Dus kom je in de buurt, ga er maar ff kijken. Het is tot 10 januari 2008, dan is de prijsuitreiking. Misschien zit ik bij de winnaars...Overigens vroeg de organisatie hoeveel mijn werk kost, er was vraag naar meerdere werken om te kopen!

Hier nog even een foto van het schilderij:

Geen opmerkingen: