Sandy's statistieken

maandag 10 december 2007

Weekend gehad

Vrijdag middag is er immers een buikfoto gemaakt, daaruit bleek dat mijn darmen weer verstopt zaten. Het hele weekend laxeren met coloforte. Maar goed vandaag weer een nieuwe buikfoto en daar was op te zien dat er nog steeds heel veel ontlasting zit. Nu mag ik dat lekkere spul nog drinken maar dan twee liter per dag. Aan het eind van deze week krijg ik een maag en darm endoscopie. Ik krijg wel een roesje gelukkig.
Daarna krijg ik ook nog een ct-scan. Dus voorlopig ben ik hier nog wel langer dan die tien dagen. De dag voor de endoscopie moet ik nog even 4 liter wegdrinken en dan mag ik ook niet meer eten. Wel vloeibaar, zal leuk worden met mijn bloedsuikers.

Ben nu blij dat er iets concreets aan gedaan wordt. Niet het leukste onderzoek maar het moet gebeuren. Het weekend was rustig. Mijn ouders zijn zaterdag de hele dag geweest. Ze zouden blijven tot zondag maar mijn vader moest voor maandag nog dingen voorbereiden. Arjan is natuurlijk wel geweest en zondag is ie maar even geweest omdat ie graag naar het voetballen wilde gaan. Heerenveen tegen groningen. Hele leuke wedstrijd, heerenveen won met 4-2. Hoera! Nu vallen die groningers niet over me heen. Heb een foto van geert arend boven mijn bed...Krijg gelijk commentaar van ze! haha.

Hier nog even een kiekje van mij achter de laptop en je ziet ook nog wel een beetje dat ik een rood oog heb, adertje gesprongen en toen had ik ook te dun bloed. Het is al iets beter geworden want het was veel roder.



Ga nu tv kijken en misschien nog een beetje haken en dan tanden poetsen en slapen. Mijn pyjama heb ik al aan. Ik ben nu zo dik geworden van het vocht, dat ik al mijn broeken iet meer aan kan. Zelfs de joggingbroeken die mama heeft gekocht in maat L, worden al te strak...Hoop dat ze daar ook gauw wat aan kunnen doen.

tot de volgende up-date.

O ja, bedankt stichting FOK. Fijn om te kunnen internetten. Ben gisteren nog even bij patrick op de kamer geweest. Moest wel even een mondkapje op als preventie. Hij heeft ook een umts kaart met laptop van Fok. Vonden we erg fijn!

Geen opmerkingen: