Sandy's statistieken

dinsdag 5 februari 2008

Nog 1 nachtje in nh hotel

Vanochtend was ik al vroeg naar de nierpomp toe en ik was om half 8 daarzo. Gelijk bloedprikken en aan het infuus. Het infuus ging er zomaar in en kon ik mooi vroeg aan de pomp. Mama is eerst nog even gaan ontbijten in het hotel en kwam later met al onze bagage. (1 trekkoffertje..)
Op een gegeven moment was er telefoon voor mij van de afdeling radiologie. De leverpunctie kon donderdag weer niet doorgaan. Er was geen radioloog aanwezig...duhhh. De punctie is nu morgen gepland. Ik blijf nu nog een nachtje in het NH hotel. Fijn he! Dat dat zo kan. Morgen moeten we om half 9 daar zijn en dan ben ik waarschijnlijk om half 12 klaar om weer naar huis te gaan.

Het naaldje van vandaag is blijven zitten omdat ik graag een roesje wilde, maar helaas daar doen ze niet aan... De nurce practitioner heeft ales afgebeld maar het is niet gelukt. We hadden om half 2 nog een gesprek met haar op de poli. Ik heb gevraagd of ik over mocht gaan op alleen 's nachts sondevoeding en dat zou ze morgen in het overleg bespreken. Waarschijnlijk mag dat wel want het lijkt allemaal goed met mijn maag. Morgen hoor ik van haar hoe en wat.
Verder moest ik nog even naar de afdeling om medicatie en sondevoeding te halen want die heb ik niet genoeg bij me. Dat was verder geen probleem.
Zijn we even gaan inchecken in het hotel en toen had ik al een stukje geschreven maar toen was mijn internet 24 uur voorbij. Ook was mijn accu van de pomp leeg dus hebben we even een half uurtje op de kamer gezeten en nu zitten we op de umcg computers. We gaan nu even een hapje eten in het personeelsrestaurant en daarna weer naar het hotel want mijn pomp redt het niet langer...

Altijd wat he! Maar goed, we moeten het morgen doen zonder een roesje, brrr maar gelukkig is mama bij me en zal ik mij moeten "vermannen"...

Oja op de bali op de afdeling stond mijn beeld...had het niet eens gezien in eerste instantie....geinig he!

morgen zal ik waarschijnlijk weer vanuit thuis schrijven hoe het gegaan is allemaal..
want ja, je weet het niet met mij.

Geen opmerkingen: