Sandy's statistieken

donderdag 14 februari 2008

rustige week tot nu toe



De afgelopen dagen waren rustig. Ik heb weer geschilderd, fitnessen en boetseren gehad en toch ook wel weer wat last van buikpijn. Wel elke keer na een nacht sondevoeding. Ik snap het niet want volgens mij komt het niet uit de maag. Maar ja, waar dan wel van?

Dinsdag na de fitness, ben er zelfs op de fiets naar toe gegaan, want het was zulk mooi weer, en ik had geen zin om mijn auto te krabben, heb ik een afspraak gemaakt bij de shiatsutherapeute in het abe lenstra station. Het is een heel erg aardig dame en ik kan vanmiddag om 15 uur al terecht. Het gaat 5 kwartier duren met een 15 minuten intake en het opsporen van blokkades zodat ze daarna een uur kan gaan werken. Het wordt zelfs vergoed door mijn ziektekosten verzekering, dus liep ik eigenlijk heel blij weer naar mijn fietsje. Ik ben door het centrum terug gegaan. Ik heb echt moeite om met anderen in mijn buurt te fietsen. Echt raar. Ik ben gewend om als auto door de wereld te rijden en op de fiets ben je toch kwestbaarder, ook om een botsing te maken is weinig voor nodig. Ik fiets ook heel langzaam denk ik, want iedereen haalt me in en daar schrik ik dan weer van en maak ik weer een rare beweging met mijn stuur en ja, dan val ik bijna om.
Ik vergat ook een keertje bijna dat ik handremmen heb. Gelukkig reed de auto waar ik voor had moeten stoppen niet hard maar anders had ik misschien wel een deuk in mijn fiets!
Verder ga ik morgen met mijn moeder en een aantal cf vriendinnen naar de huishoudbeurs. Even iets leuks doen, tenminste ik vind het wel leuk. Ik had al kaartjes en een dagretour gekocht via internet. Dus kom maar op met allemaal handige dingetjes...

Verder heb ik net wat in huis opgeruimd en nu ga ik douchen enz. Lekker een broodje eten en dan naar shiatsu...heb er helemaal zin in!

Geen opmerkingen: