Sandy's statistieken

dinsdag 4 maart 2008

Een week later...

Even een up-date. Ben een beetje moe en ga lekker in bed liggen; sondevoeding aan, tv aan en een boek lezen; Ik lees het verhaal van natascha kampusch. Dat meisje dat in oostenrijk 8 jaar in een kelder gevangen is gehouden. Ik mocht het boek lenen van mijn schoonzus. Wel een heftig verhaal....

Nu even een up-dat van de afgelopen week.
Woensdag avond hadden we een bijeekomst in De As over de activiteiten die er in de buurt zouden moeten plaatsvinden om de wijk en het wijkgebouw levendiger te maken en daardoor naar het internetcafe wat meer bezoekers te kunnen trekken. Morgen avond is er weer een bijeenkomst om de plannen uit te denken en daar doe ik dan aan mee. Pr en media enz is wat ik eerder deed voor het internet cafe.

Donderdag heb ik het druk gehad met het huishouden doen, wassen, strijken, vuil weggooien, alles gereed maken voor onze reis. Alles ingepakt, eten op tijd klaar gemaakt zodat arjan gelijk kon eten en omkleden en ook weg konden rijden. Om half 8 zijn we pas vertrokken en om kwart voor 10 waren we in Tilburg. Daarzo hebben we eerst even tv gekeken en toen ben ik bij mijn moeder in bed gekropen en hebben nog meer tv gekeken. Ik lag op mijn vaders kant en hij heeft een electrische deken...heerlijk warm, was zelfs in slaap gevallen. Toen mijn vaders van zijn kantoor kwam, ben ik in mijn eigen bedje gaan liggen en ben vrijwel gelijk in slaap gevallen.

De volgende ochtend ben ik op het paletplein naar de kapper geweest. Het haar wil niet goed zitten en ze hebben het van achter in laagjes geknipt en nu zit het weer een beetje beter. Daarna nog boodschappen gedaan, beleg enz voor de dagen op het center parcs. Toen hebben we gelunched en om half 2 zijn we richting park loohorst gereden. We waren er rond half 3 al en moesten zelfs nog wachten tot kwart voor drie eer we de sleutels kregen. Ook maf...
Maar goed tegen drie uur waren we bij het huisje en de schoonmakers waren er zelfs nog bezig.
Toen die weg waren gegaan, hebben wij onze spullen allemaal het huisje ingesleept en alvast de bedden opgemaakt. Ondertussen kwamen mijn schoonouders en marinus en marischa ook. Nadat alles gereed was, zijn we even naar het plaza met de supermarkt gegaan. Daar hebben we de broodjes voor het ontbijt voor alle dagen geregeld. Ook hebben we een excursie voor de bierbrouwerij Hertog Jan geboekt, Dat was zaterdag om half 2. Erg leuk om dat eens te bekijken en te proeven...best lekker een paar slokjes bier!!!
Na de tour zijn we naar Stein gereden naar de neef van arjan, Alleen was hij niet thuis maar zijn vrouw en kinderen wel. Was heel gezellig.
Zondag hebben we gezwommen en daarna nog gegolfd. Gelukkig had ik gewonnen! maar ja toen moest ik het rondje betalen...

Daarna kwamen we weer in ons huisje en stond alles voor de steengril klaar. Dat hadden we laten bezorgen. Het was erg goed verzorgd en ook heel lekker. Ik had weer te veel gegeten en had ook best wel weer last van buikpijn maar gelukkig kon ik wel slapen en ging de sondevoeding er prima in. Alleen het ontbijt van maandag lukte niet echt...nou ja, dan maar wat minder.
Om kwart voor 10 zijn we richting tilburg gereden en daar kwamen we om 11 uur aan. Hebben we nog thee en koffie gedronken en zijn weer, met poes en al, naar heerenveen gegaan. Halverwege almere had poes zitten kotsen in haar petcaddy...stinken! Toen moest ik de krant er weer uithalen en in de zak, die klaar lag, geknoopt. Ik besloot macy maar op schoot te nemen en toen ging het weer beter met d'r. Ze gaat dan naar buiten kijken met haar voetjes tegen het zijraam of op het dashbord...Later ging ze gewoon op schoot liggen slapen.
Om 14 uur waren we weer thuis. Beetje laat voor schilderen, dus ben ik maar niet gegaan. We hebben wat boodschappen gedaan nadat we alles in huis hadden opgeruimd en nadat ik de eerste was in de machine had gestopt. Ik heb drie wassen gedaan en vanochtend ook weer een...brrr wat een gedoe altijd weer he!

Gisteravond na het eten zat ik achter mijn computer en toen voelde ik dat mijn plak lekte en ik rook het ook...getver...Ik moest nog hollen naar het toilet omdat er een enorme productie op gang gekomen was...fijn dat het weer goed gaat. Mijn buik zat helemaal onder de derrie...blehhh, ik maar gelijk onder de douche gegaan. Pyjama aan, sonde erin en nog even who's ameria's next topmodel gezien en bijna in slaap gevallen. Toen toch maar in bed gaan liggen en ik sliep heerlijk.

Vanochtend moest naar de tandarts. Ik ben er anderhalf jaar niet geweest geloof ik. Hij vond het geweldig dat ik nieuwe longen heb gekregen. Ik had verder geen ernstige dingen aan mijn tanden. Hij heeft wel foto's gemaakt en we hebben ze even bekeken, maar er was niks veranderd sinds de laatste foto's op een heel klein, bijna te verwaardozen gaatje bij mijn kies waar ik ooit een zenuwbehandeling aan had gehad. Ik moet volgens mij, als ik een tandheelkundige behandeling heb eerst een week antibiotica hebben en dan mogen ze pas iets doen. Maar vorige keer vroeg ik dat in groningen en toen zeiden ze dat het niet hoeft. Maar mijn mondhygieniste zei dat het wel moest. Nou ga ik dat donderdag maar even vragen omdat ik het nu niet meer zeker weet...
Morgen ga ik naar Den Haag naar de picasso tentoonstelling in het gemeentelijk museum. We gaan met de schildersclub. Heb er zin in. Ik ga om 8.15 uur weg en haal Lyla op, die woont hier een paar straten verder op. Om half 9 gaan we met een busje met 15 personen onderweg.
Wat we verder gaan doen weten we nog niet. Wel hoop ik dat we ook naar Freud kunnen kijken. Die exposeert daar ook. De zoon van de beroemde psychiater welliswaar!!

Als ik thuis kom en nog energie heb, dan ga ik nog naar de bijeekomst in de As maar ik kan het nu nog niet zeggen...

Geen opmerkingen: