Sandy's statistieken

donderdag 27 maart 2008

Weer even vanuit het UMCG

De afgelopen dagen heb ik steeds weer meer pijn en dan vooral na het eten, zelfs ook wel na wat drinken. Ik had ook niet zoveel zin om mijn weblog wat bij te werken. We wachten nu op een behandelplan van de maag,darm en leverartsen. Het ligt nu steeds meer aan mijn maag waardoor ik soms verga van de pijn. Helaas krijg ik geen pijnstillers omdat die allemaal de darmen stilleggen en dat is natuurlijk in mijn geval niet de bedoeling.
Ik weet niet of ik met weekend verlof mag, dus dat zal ik later hier nog wel even vermelden.
Ik heb vorig weekend fijne dagen gehad en mijn verjaardag enz. Veel kadootje gekregen in de vorm van een bijdrage voor mijn golfavontuur in australie in 2009.
Iedereen natuurlijk zeer bedankt daarvoor!
Vandaag gaat het redelijk met mijn buik, tot nu toe. Ik krijg zo weer warm eten en dan hoop ik weinig last te hebben erna. Anders lig ik weer in de kreukels in mijn bedje. Heb gisteravond de dvd alles is liefde gekeken. Ik was nl in slaap gevallen en had de helft dus gemist. Ik was zo moe van al die pijn aanvallen dat ik dan daarna alleen maar kan slapen.
Verder heb ik vandaag niks op het programma staan, beetje internetten, lezen tv kijken en wat haken.
Met het avond eten komt arjan meestal binnen en dan gaan we vaak even naar beneden toe. Tegen 7 uur gaat ie dan richting heerenveen.

Als ik meer weet zal ik het weer hier vermelden.

Geen opmerkingen: