Sandy's statistieken

vrijdag 25 april 2008

Net geen weekje later....

Ja, deze keer ietsje eerder een up-date. Ongekend he tegenwoordig.

Allereerst heb ik er weer een nichtje bij. Mijn nicht Trea uit Haarlem heeft een dochtertje, Rosa gekregen. Ze hadden al een zoontje Jesper. Leuk he! O ja, haar broer, mijn neef had op zijn verjaardag ook een dochtertje gekregen. (15 februari) Zij heet Merel. Ik moet er wel even bij zeggen dat ik niet heel erg veel contact heb met mijn neef en nicht, wel via mail of in mijn gastenboek. Eerlijk gezegd wist ik van mijn neef niet dat hij vader zou worden, totdat ik een geboortekaartje kreeg. Best wel erg he! En ik hoorde pas op mijn verjaardag dat mijn nichtje (hoog)zwanger was. Allebei (alsnog) gefeliciteerd!

Deze week stond in het teken van schilderijen afmaken, het is gelukt wat betreft mijn kadootje voor iemand. Mijn golfster is ook af verklaard. Ook met boetseren heb ik mijn doel afgerond. Het beeld voor het graf van Pake en Beppe is ook klaar. Gisteren heb ik het beeld nog geschuurd en in de was gezet en nu is het helemaal klaar. De foto's komen nog...die heb ik nog niet op de pc gezet, helaas.

Verder heb ik veel vergaderd voor het astma fonds. We zaten in sneek in het ziekenhuis, en we hebben best wel goede dingen besloten. Ik word 2e secretaris van de rayoncommissie friesland. Ik wilde geen portefuille hebben omdat ik natuurlijk, in mijn geval, onverwachts opgenomen kan worden en dan zitten we met de gebakken peren. 2e secr. is wel te doen, dacht ik zo. Ik blijf wel aan in onze werkgroep.

Verder geef ik nu dinsdag middag voor 6 keer computerles aan een chinese dame. Deze week kon ik even een keertje niet omdat ik weer naar shiatsu therapie moest. Ik ben wel weer aardig moe geweest en nu ook nog wel. Ik ben alleen bang dat ik griep of zo onder de leden heb. Arjan kwam vandaag ook al met een kop vol watten thuis en die ligt nu ook al in bed. Hij had, net als ik niet zoveel trek in eten, dus hebben we maar patat gehaald.

Mijn moeder had afgelopen week ook griep. En mijn vader was gisteren voor controle naar de cardioloog geweest. Zijn hartritme was weer/nog steeds te hoog. Hij moest toch weer een extra pilletje erbij nemen. Hij nam de helft omdat hij daar niet goed van werd. Af en toe heeft hij weer last van een soort van aanvallen als hij in zijn bed ligt. Het vliegt hem dan aan en dan gaat ie op de bank slapen. Als zijn hart over twee weken nog steeds te snel klopt, willen ze hem weer van die stoten geven. Alleen zit hij daar niet op te wachten zegt ie...Ja, wie wel, haha.

Gisteren en vandaag heb ik allemaal dingen afgerond en opgeruimd. Ben er nog niet helemaal klaar mee maar dat moet dan volgende week maar gebeuren. Morgen gaan we eerst boodschappen doen, daarna gaan we naar Marischa want ze is jarig. We blijven een nachtje slapen, bij mijn schoonouders. We gaan 's avonds naar het bloemencorso kijken en zondag gaan we naar de zwarte markt. Zijn we al heel lang niet geweest. Mama en papa komen dan ook mee. Lijkt me wel gezellig toe!

Prettig weekend!

Geen opmerkingen: