Sandy's statistieken

zaterdag 31 mei 2008

Van Assen tot Zandvoort en Ameland

Hier dan weer eens een update. Ik had even geen tijd en even geen echte zin om te schrijven, maar nu wel weer....

Arjan is nl naar Ameland met de pv van zijn werk. Hij mag lekker fietsen en op het strand in de paardenkar zitten...(arme paarden) Lekker barbequen en daarna zuipen in de kroeg. Slapen in Stayokay hostels en zondag eerst ontbijten en zelf weten wanneer ie weer met de boot naar Holwerd terug komt...Erg leuk, ik mocht niet mee. Jammer he. Blijf ik fijn met de poes thuis. Heb al gewinkeld, geslapen tijdens het tennis kijken op mijn 91 cm lcd tv...Soep gemaakt en opgegeten, er is nog wel een kop of twee over.
Heb ook de was gedaan en toch maar binnen opgehangen. Ik dacht weer eens lui in mijn hangmatje te gaan hangen maar dat zit er helaas niet in. Beetje weinig zon, dus maar weer eens aan de pc werken.

Ik zal even een update schrijven over de afgelopen week!
Het museum in Assen en Groningen was enorm leuk, leuke foto's gemaakt enz. 's Avonds hebben we in de sauna gezeten en daarna heel lang in de jacuzzi. Ik was er gerimpeld van. Vrijdag ochtend hebben we gewinkeld. Ik heb eindelijk een spijker korte broek kunnen vinden en nog een leuk blousje van maar liefst 3 €. 's middags heb ik nog met Stefan geschilderd.
Zaterdag moest ik tussen 10 en 10.30 uur in het van der valk hotel zijn voor de stoma dag. Ik heb daar weer enkele workshops bijgewoond en ook weer een aantal tasjes met foldermateriaal gescoord. Ik ga een test doen met een eendelig systeem van de firma marlen. Zij zijn nieuw op de nederlandse markt. Wanneer ik het materiaal binnen heb, kan ik gelijk de zakjes testen. Het zijn dus eendelige systemen en er zit een kijkvenster op zodat je de plak in een keer goed kunt plakken. Ik heb nu een tweedelig systeem waarbij je eerst de huidplak opplakt en daarna het zakje erop klikt. Ben benieuwd.

Om vier uur belde arjan of ik al klaar was, en dat was ik dus kon hij gelijk naar het van der valk komen, hij reed er bijna voorbij. Toen zijn we nog even mijn bagage bij lydia gaan halen. Ik heb een heel gezellige tijd daar gehad. Doen we nog een keertje!
Toen zijn we gelijk naar Santpoort gegaan. Arjan heeft mij daar afgezet en ging gelijk door naar Amsterdam waar hij voor zijn werk de introductie van de nieuwe seat ibiza mocht/moest bijwonen. Ik heb voetbal gekeken en om half 11 al naar bed gegaan, was steeds een beetje laat geworden bij lydia, haha.
De volgende ochtend, zondag zaten we al om half 8 te ontbijten. We gingen naar het circuit in Zandvoort. Om 9 uur zouden we er moeten zijn en dat lukte ook wel. We waren nl uitgenodigd met de cf vereniging om samen met het team van Rob Kamphues mee te racen. Ja, als passagier hoor. Echt leuk...Meer foto's kun je vinden in mijn webshots album via deze link: racen op zandvoort
Het was een erg leuke dag, racen was ook super. Ik mocht toevallig met Rob mee rijden, hij zou eigenlijk niet rijden maar toen ik aan de beurt was, reed ie toch! Heb ik ook eens mazzel...haha.
Toen we weer thuis kwamen hebben we binnen maar gegrilled want het was regenachtig, die hele dag. Om een uur of acht zijn we weer naar Heerenveen gegaan.

Maandag en dinsdag heb ik veel administratie gedaan, ben ik nog gedeeltelijk mee bezig en dinsdag middag en woensdag middag heb ik lesgegven in het internetcafe. Woensdag ben ik naar de astma sport geweest en heb meegedaan. Ik was van plan om tot de vakantie weer mee te gaan doen maar ik ga eindelijk beginnen met mijn golftheorie examen. Heb donderdag dat geregeld. Doordat ik steeds zoveel buikklachten had, kon ik niks aan mijn golfen doen, dus nu ga ik weer helemaal beginnen. Heb er echt zin in.
Donderdag avond zou ik moeten vergaderen in de As maar ik moest naar Elvira
en Jan lag er ook. Helaas wist ik niet dat antje pater ook op die kamer lag, anders had ik haar ook een kleinigheidje gegeven. Daarna zijn we naar IKEA gegaan en hebben daar gegeten. Toen weer thuis voetbal gekeken en weer naar bed.

Vrijdag ben ik 's middags bij Margriet op verjaardag geweest en na het eten hebben we boodschappen gedaan. Vanochtend best wel vroeg op en arjan heeft nog brood en broodjes gekocht en hebben we samen ontbeten. Om half 10 ging ie zijn collega ophalen en richting boot naar Ameland!

Geen opmerkingen: