Sandy's statistieken

dinsdag 1 juli 2008

Op naar Bulgarije!

Woensdag was de avond van mijn golf examen. Ik had drie fouten te veel....Dus helaas moet ik het nog een keertje over doen, baal baal... Ik kon me niet goed concentreren, kon niet meer "een keer lezen en dan weten". Het leren valt me zwaar en daarbij kwam ook dat ik steeds maar moest denken aan Elvira. Dat het niet te snappen valt waarom zij niet verder mocht leven. Op donderdag 26 juni was haar crematie. Marjolein, ook een cf-transplantatie maatje kwam hier en is met ons mee gegaan naar Enschede.
Het was een hele mooie dienst, overal witte rozen, en foto's van Elvira. Bij sommige muziekstukjes kon je het niet droog houden. En zeker tijdens de crematieplechtigheid hebben menigeen wel een traantje gelaten. Het was mooi. Hier nog een gedicht dat op Elvira's kaart stond. Ze had het zelf geschreven.




Als het leven heel erg tegenzit

Moet je vechten met al je energie en pit

Om er weer boven op te komen

Zodat je verder kunt met het waar

maken van je dromen

Verder met genieten van het goede leven

Want dat is niet iedereen zomaar gegeven

Elvira


Alle familie en vrienden van elvira wens ik heel veel sterkte toe.



Vrijdag ging Marjolein weer naar Texel terug en ik moest naar mijn shiatsu therapeute toe. Ik was toch weer wat aangekomen en voel me ook echt goed. Vrijdag rond 20 uur zijn we naar tilburg gegaan om mevrouw de poes naar haar mijn ouders te brengen. Zaterdagmiddag zijn we naar Irma's verjaardag geweest in Dordrecht en we hebben lekker een tijdje buiten kunnen zitten. Het was heel gezellig.

Zondag hebben we sate gegeten bij mama, lekker in de tuin. Ik had toch wel weer last van mijn buik. Er ging van alles in maar het kwam er maar niet uit. Thuis gekomen heb ik weer een litertje colofort genomen en na twee uurtjes kwam het los. Een hele opluchting.
Verder hebben we maandag wat uitgeslapen, hebben we met margriet het huis schoongemaakt enz. We zijn later nog even naar action geweest en hebben nog wat dingen voor de vakantie gekocht, oa zonnebrandcreme, nieuwe slippers, sproeier voor in de tuin en nog van alles maar dat ben ik nu alweer vergeten.

We waren vandaag naar groningen voor controle. Ik stond helemaal niet op de lijst. Ook leuk, ik had wel een briefje. Dus mijn arts zei ook al, ja sommigen willen heel graag hier heen, we maken er maar een inloop spreekuurtje van. Ik ben aangekomen, ik was daar 55 kg, wel wat vocht weer in de benen, ik heb een longfunctie geblazen van 3.13. Ik hoef nu maar 1 oefening te doen, de rest hebben ze voor iedereen geschrapt. Nieuwe kamertjes, nieuwe regels, denk ik dan maar...
Toen nog even bloedprikken en een urine container vragen voor 21 augustus omdat ik dan mijn follow-up heb. Dan moet ik 24 uur urine verzamelen. Ook bloed onderzoek en uitgebreide longfunctie en poli afspraak. Dus dat duurt nog wel even voordat ik er weer heen moet.


We hebben nog wat gedronken en gegeten bij de fontein en zijn toen naar ikea gegaan. We hebben een boekenkast en een cd rek gekocht van het merk LEKSVIK. We hebben daar ook de tv kast van en we wilden allang deze boekenkast voor in de woonkamer. Het cd rek was niet in de planning maar we vonden hem wel leuk. Dus arjan had vanmiddag een klusje...Het cd rek doen we na de vakantie wel want we moesten ook nog onze koffers inpakken.

Morgen de laatste was doen, koffer echt dicht en dan gaan we in de loop van de middag naar Santpoort. Donderdag vertrekken we om 7 uur naar schiphol. Piet, de buurman daar, brengt ons en 8 uur moeten we inchecken. Om 11 uur is de bedoeling dat we vliegen...Het weer is super warm, boven de 30Âșc, Dus we kunnen de dagen hier alvast een beetje wennen. Ik heb weinig kleding mee, koop daar wel wat...Het is daar per slot van rekening veel goedkoper.

Ik laat jullie tot 13 juli alleen....heel misschien een up-date als we daar op internet kunnen maar, reken er maar niet op.

fijne vakantie!

Geen opmerkingen: