Sandy's statistieken

maandag 21 juli 2008

Weer thuis en druk joh!

Zaterdag 12 juli waren we naar Tilburg gegaan om papa's verjaardag te vieren en natuurlijk om mijn macy weer op te halen. Ze was wel blij denk ik, deze keer negeerde ze me niet. Doet ze normaal wel en vooral als ik uit het ziekenhuis kom...

Zondag zijn we na de brunch naar huis gegaan. Macy wordt oud en dat merk je door dat ze het niet meer zo leuk vindt in de auto. Ik had haar weer op mijn schoot, ging wel beter maar ze moest ook weer overgeven. Ik had gelukkig een zak dicht bij me staan en dat heb ik onder haar bek gehouden. Dus de schade viel mee. Wel hebben we haar weer in de catcaddy gedaan want dat vond ze toch beter.
Thuis hebben we weer alle op orde gemaakt, wassen, koffers uitpakken enz.
Maandag moest arjan weer werken.
Verder niet veel gedaan die week.

Ik ben wel met Margriet en Eldert en de kinderen naar het Skutsjesilen in Terherne geweest op woensdag. Het was min waer, vrij koud maar het was wel mooi! Ons skutsje, de gerben van maenen van heerenveen, heeft gewonnen. Ze staan nog steeds op de eerste plaats in het klassement.


Image hosted by Webshots.com
webshots foto album foto's skutsjesilen

Deze week best wel veel buikpijn gehad en ook wat last van mijn linker bovenbeenspier. De vervangende huisarts vond dat ik na het weekend mijn eigen huisarts maar moest bellen als het nog pijnlijk was en vanmiddag heb ik om 17 uur een afspraak.
Zaterdag hebben we boodschappen gedaan en zijn we daarna naar de orchideeenhoeve in luttelgeest geweest. Ze hebben nu ook een vlindervallei. Erg leuk geworden. Ik heb twee nieuwe orchideen gekocht.
Gisteren heb ik maar weer eens een liter colofort gedronken want ik was zaterdagnacht weer helemaal van de kaart. Heb ook bijna de hele dag geslapen. Ik heb wel kunnen eten en nu gaat het wel weer. Hopelijk blijft het ook zo.

Deze week heb ik weinig te doen behalve donderdagavond want dan komen mijn ouders logeren. We gaan nl vrijdag een dagje varen met de meander. Ik heb nl een vaarwensdag gekregen van de cf stichting. Ik heb er zin in en het weer schijnt ook prachtig te worden. Tenminste je zou het nu niet zeggen als je naar buiten kijkt.

update-je: Ben bij de huisarts geweest en hij denkt dat ik mijn spiergroep in mijn bovenbeen heb overbelast. Ik moet het been wat rust gunnen. Mocht het nog pijn doen of er treed verandering op zoals, dik been, benauwdheid oid dan moet ik eind van de week weer komen. Het kan dan misschien iets te maken hebben met een stolseltje maar dat dacht ie niet direct. Ik mag 2x per dag paracetamol nemen, andere pijnmedicatie zit er niet in...

Geen opmerkingen: