Sandy's statistieken

vrijdag 15 augustus 2008

Greetings from Amsterdam


De afgelopen 2 weken waren afwisselend met goede en slechte dagen vanwege mijn buikpijn. Ik heb afgelopen week verschrikkelijk veel buikpijn gehad waarbij ik elke avond moest laxeren met een liter colofort. Dat is echt waardeloos geweest. Ik had gelukkig ook wel dagen dat het redelijk goed ging. Bijvoorbeeld donderdag begon redelijk goed. Ik ben eerst wezen golfen en om 12 uur haalde Arjan mij op en zijn we een dagje naar amsterdam gegaan. We hadden de auto in de Arena geparkeerd en kregen twee openbaarvervoers kaartjes naar het centrum erbij, voor bus tram of metro. We zijn met de trein naar Muiderpoort gegaan, en hebben zelf een kaartje gekocht, maar achteraf had dat niet gehoeven want we hadden met ons ov-bewijs mogen gaan omdat de metro tussen arena en de amstel niet reed. Maar goed we zijn naar de dappermarkt gegaan. Het was erg mooi weer zelfs. Ik heb slippers gekocht en Arjan nieuwe sokken. Erg spectaculair he!.. Verder hebben we leuk de tourist uitgehangen en hebben een rondvaart gemaakt. Ik vond het wel erg leuk moet ik bekennen! We hebben even over de kalverstraat gelopen en na de rondvaart hebben we gegeten bij een argentijn. Lekkere argentijnse ossehaas gegeten. Ik moet zeggen dat ik al een tijdje die dag buikpijn had maar ik kon wel eten...
We zouden eigenlijk bij arjans ouders blijven slapen maar omdat ik zo'n pijn had zijn we toch maar naar huis gegaan. Ik heb gelijk colofort genomen enz. De pijn ging wel weer weg en hebben we vrijdag wat in huis rondgehangen. Ik heb 's middags nog wel gezwommen, heerlijk, helemaal alleen in het bad want mijn twee andere maatjes waren er niet. Wel het oefengroepje maar die zijn altijd in het andere bad.

"Het leven is één groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen"

Afgelopen week is er weer eentje "van ons" overleden. Lisa mocht nog net haar 20ste verjaardag meemaken, alhoewel ze toen al op de medium care werd opgenomen omdat het heel slecht met haar ging. De dag erna is ze rustig ingeslapen. Weer een leuke, jonge meid, met cf wachtend op donorlongen, die het niet heeft gehaald doordat er geen longen op tijd kwamen ondanks dat ze Hoog Urgent Europees stond. Lieve Lisa, je mag nu uitrusten van je gevecht, maar ik vind het nog steeds oneerlijk want ik had jou ook een fijn leven met nieuwe longen gegund.

Geen opmerkingen: