Sandy's statistieken

maandag 25 augustus 2008

maandag vierde dag UMCG

Vandaag was een slechte dag. Ik heb veel pijn gehad. Echt niet zo leuk meer. Voor tienen kwam mijn arts. Hij heeft mijn buik onderzocht en vond het tijd worden om dit goed uit te zoeken. Hij gaat met de chirurg en de mdl arts overleggen. Waarschijnlijk moet er een ct-scan gemaakt worden, dan kunnen ze de buik in kaart brengen. Ik moest er wel even van huilen want ik zie het soms niet meer zitten als ik weer zoveel pijn heb.
Om 10 uur moest ik longfunctie blazen en ik kwam op 3.09 uit. Best wel weer goed, beter weer dan donderdag.
Toen ik weer op mijn kamer was, kreeg ik weer pijn en ben ik in bed gaan liggen. Toen heb ik rond twee uur weer een spuitje gekregen. Verder heel de dag in bed gelegen en wat tv gekeken. En wat liggen slapen. Toen arjan kwam, had ik nog steeds pijn. Na het eten heb ik arjan naar de auto gebracht en ook gelijk weer in bed gaan liggen en de laptop pas aangezet. Ik kijk nu weer naar american next top model, zo leuk vind ik dat!!
maar goed, morgen zal ik wel het een en ander horen wat het plan is.

Geen opmerkingen: