Sandy's statistieken

donderdag 21 augustus 2008

't is weer UMCG!!!



Vandaag moest ik voor de follow up naar het UMCG. Eerst een longfoto maken, toen naar de poli en ik kon gelijk longfunctie blazen en daarna naar de nurse practitioner. Heb ik mijn verhaal over mijn buikklachten gedaan en nog wat andere dingen, en ik moest een buikoverzichtsfoto maken. Toen eerst nog even bloedprikken, het was inmiddels half 2. Ik was er samen met arjan al om 10 uur. Ik moest nog naar de afdeling om mijn prograftpotjes studie af te geven en we hadden afgesproken dat ik de NP-er ook op de afdeling zou treffen want dan had ze met de arts de buikfoto bekeken.
Op de afdeling hebben we even tv gekeken in het dagverblijf...de waterpolo dames wonnen goud en de heren hockeyers verloren...
Toen het potjes verhaal gehad en daarna viel het rauw op mijn dak. Mijn dikke darm zit WEER vol. Ik moet opgenomen worden en ze vroeg wanneer wil je, nou, maar gelijk. Helaas kon het niet vandaag nog maar morgen.
Dus ga ik weer het weekend in ieder geval daar laxeren en hopen dat de boel nu echt leeg wordt. De MDL arts willen ze ook vragen om er nogmaals naar te kijken. Het moet nu echt goed bekeken worden waar die pijn vandaan komt.
Ik baal hier zo van, ik had niet verwacht dat er een opname aan vast zou zitten, maar met buikpijn zitten is ook niks.
Nu, nog even wat spullen inpakken, wat klusjes afmaken en morgen om 9 uur staat de taxi voor de deur. Om 10 uur word ik op de afdeling verwacht.

Mijn adres daar is:
UMCG afd. D3VA Kamer?
postbus 30.001
9700 RB Groningen

Geen opmerkingen: