Sandy's statistieken

woensdag 3 september 2008

rustig dagje

Gisteravond lekker in bed gelegen nadat ik mama en arjan weg heb gebracht. Wat tv gekeken en mijn weblogje weer bijgewerkt. Mijn nachtbraak vriendje en vriendinnetje waren naar huis dus moest ik het dit keer alleen doen. Ik was pas tegen half 12 gaan slapen. Ik had met de nachtdienst afgesproken dat ze mij om 6.45 uur wakker moest maken omdat ik actonel moest nemen en dan een half uur rechtop moet zitten en dan om kwart over 7 kwam het eten, maar ik ben zittend in slaap gevallen en pas om 8 uur weer wakker geworden en dus pas aan mijn ontbijtje begon. Ze kwamen net om alles weer op te halen. Ik kreeg nog twee kopjes warme thee, lief he!
Na het ontbijtje ben ik nog weer in slaap gevallen tot 9 uur toen ze mijn bed kwamen opmaken. Gelijk maar even gaan wassen en kleren aan. Toen kwam mijn arts en zei dat ik vrijdag wel naar huis mocht na mijn onderzoekjes. Ik had de 21ste samen met de nurse practitioner een afspraak met de kno gemaakt om 8.50 uur voor een hoortest want ik begin weer dover te worden, tenminste dat is mijn gevoel. Na de infuuskuren met tobra was ik dover geworden en de laatste keer was voor de transplantatie en toen hoefde ik niet meer te komen tenzij ik weer klachten zou hebben.
Ik had ook een afspraak met de diabetesverpleegkundige gemaakt ook op vrijdag om 10.45 uur. Dan is het 12 uur en eet ik nog hier en ga ik met de taxi om half 2 naar huis terug.
Ik moet hier nog blijven omdat mijn pijnmedicatie moet worden afgebouwd. Vandaag heb ik de helft gekregen en ik heb nog steeds geen pijn. Houden zo, toch! Maar goed hopelijk bijft de pijn weg.

Verder was ik vandaag erg moe en heb lekker veel in bed gelegen en af en toe met mijn kamergenoten aan tafel gezeten met het theedrinken en krant lezen. Zie de foto...met mevrouw Swarts en meneer Feijens. Leuk he! Mama was weer gekomen met de bus en ze had mijn regenjas aan. Ik ging nog even in mijn bed liggen en mama masseerde mijn voeten, wat ze na mijn buikoperatie ook altijd deed. Ik ben weer in slaap gevallen natuurlijk. Om half 6 hadden we nog steeds geen eten gekregen, bleek dat de keuken hulp/ voedingsassistent niet was op komen dagen..ieee en ik had al zo'n zin in eten. ondertussen kwam arjan en toen zijn we naar het restaurant gegaan en hebben weer bitterballen en kipnuggets gegeten...Eetmonster is mijn nieuwe bijnaam...
Ik heb ze weer uitgezwaaid en ben naar de kamer gegaan wel even met de trap naar boven hoor! Moet toch een beetje aan de conditie doen he!
We hebben besloten dat we wel naar het zwarte woud mee gaan. Tenzij de pijn enz weer terug is, maar dat gebeurd toch niet he!
Mama blijft dan tot dinsdag avond, we brengen haar dan naar huis want dan blijven de poes en de hond bij haar in tilburg. We gaan dan woensdag om 5 uur vanuit tilburg naar oberiflingen. We gaan dan zondag ochtend weer terug naar tilburg en halen de hond en de poes weer op en dan na wat koffie weer het hoge noorden opzoeken.
Ik heb er nu al zin in. We hadden het eigenlijk al opgegeven maar nog wel in ons achterhoofd...Lekker vooruitzicht.
Morgen wat rustig aan, lekker relaxen hierzo. Mama en arjan nemen alvast alles mee zodat ik maar 1 tasje heb vrijdag om mee te nemen in de taxi.
Ik kijk nu het blok en het volgende blogje zal ik pas vrijdag of het weekend schrijven. Mocht het toch anders uitpakken en ik zou toch moeten blijven dan zet ik het hier wel weer neer!

Geen opmerkingen: