Sandy's statistieken

woensdag 24 september 2008

Verhuisbericht



Vanmiddag ben ik rond half 4 naar D3 kamer 62 verhuisd. Ik had het niet zo snel verwacht. Dus alles wat ik net vanochtend in mijn kast had gelegd kon weer in de koffer. Ik wil natuurlijk graag op mijn eigen afdeling liggen. Ik lig alleen, op "mijn" kamertje. (Na de transplantatie en na de buikoperatie lag ik ook hier en nog wel vaker, van daar dat we het mijn kamer noemen)

Mijn adres is nu dus:
UMCG afd D3VA kamer 62
Postbus 30.001
9700 RB Groningen
tel: 050-3616717

Er is vandaag niet zoveel gebeurd. Ik moet vanaf vanmorgen 8 uur tot morgen ochtend 8 uur urine verzamelen. Ik heb sinds gister avond fraxiparine spuitjes gekregen.

Fraxiparine (stofnaam: nadroparine)
Nadroparine, de werkzame stof in Fraxiparine is een zogenaamd laag moleculair gewicht heparine. Het heeft invloed op bloedstollingsfactoren en voorkomt het ontstaan van bloedstolsels.

Fraxiparine wordt gebruikt ter voorkoming en ter behandeling van aandoeningen die worden veroorzaakt door bloedstolsels




Verder krijg ik een echo waarmee ze gaan kijken of de grote vaten in mijn buik naar de benen enz. open zijn omdat ik nog steeds veel vocht in mijn benen vast houd en dat moet natuurlijk ook uitgezocht worden waar dat vandaan komt. Het lijkt erop dat het niet met elkaar in verband staat. Morgen zal ik wel weer wat schrijven.

Geen opmerkingen: