Sandy's statistieken

vrijdag 26 september 2008

Weekendverlof

Het is nu bijna 12 uur en ik wacht tot mijn echo onderzoek is. Dat staat voor 13.20 uur gepland. Wel lastig dat ik nuchter moet zijn, ik heb inmiddels sinds vanochtend een waakinfuus met glucose om te voorkomen dat ik een hypo krijg.
Vanochtend toen mijn arts en nurse practitioner bij mij waren, vroeg ik of ik met weekendverlof mocht en dat vonden ze goed. Ik had vanochtend al mij fraxipirine zelf gespoten, dus daarmee heb ik mij al ingedekt, haha.
Vooralsnog zijn de eiwitten weer wat gestegen en waren mijn prograftpillen weer naar beneden gegaan. Ik wacht nu rustig af tot ik naar het onderzoek moet. Ook krijg ik nog een hartecho, maar dat zou ook nog wel maandag kunnen zijn.

Mama en papa komen straks en dan nemen zij mij mee naar huis en dan blijven ze fijn bij ons slapen. Wel weer fijn dat ze er zijn. Arjan hoeft dan niet hier te komen en kan hij gelijk huiswaarts gaan, want het zou onzin zijn als hij hier ook nog heen moet komen.

Ik hoor net dat ik een jongen van mijn leeftijd naast me krijg, Ik hoorde dat ie een klaplong had...nou, ja ben er toch niet, kan ie het weekend lekker rustig slapen...

Dus ik ben er het weekend niet in het ziekenhuis maar lekker thuis.

Tot de volgende update.

Geen opmerkingen: