Sandy's statistieken

zaterdag 6 september 2008

Weer thuis!

Ik mocht vanochtend naar huis van mijn andere arts. Ik heb weer de dosis pijnmedicatie en kreeg recepten mee die ik bij de apotheek tegen over het ziekenhuis kon ophalen. Er zit een hele lange bijsluiterbij want het zijn opiaten en dat kan de reactievermogen beinvloeden. Ik ben ook wel een beetje suf in mijn hoofd maar goed ik mocht naat huis en ook wel naar het zwarte woud, naar onze kennissen...

Dus mensen ik ben weer thuis, niet meer naar het ziekenhuis bellen want mijn buurvrouw ligt nu op mijn bed. Ik lag bij het raam, met een hele grote vensterbank, en dus veel troep. Dus wilde de buurvrouw die gisteren naast mij was gekomen, daar wel liggen.

Toen we thuis kwamen kreeg ik een heel onthaal van de hond en de poes. Ze waren weer heel erg blij. We hebben boodschappen gedaan en toen kwamen we mijn dietiste tegen in de jumbo. Heel leuke meid, ze woont nu in heerenveen met haar vriend. Ik had van die stimulance pakjes gekocht bij de c 1000, want de hebben ze bij de jumbo niet. Maar oke, ik ga nu even een dutje doen want ik ben best wel moe. Dat stond ook in de bijsluiter: vermoeidheid enz...gooi ik het daar even op vandaag!

Geen opmerkingen: