Sandy's statistieken

donderdag 25 september 2008

Weer verhuisd

Ik ben weer eens verhuisd. Nu naar kamer 68 en is mijn tel: 050-3616617
Vanochtend werd ik pas om half 9 wakker en had ik een ontbijtje staan met koud geworden thee. Oh lekker!
De secretaresse kwam bij me om te zeggen dat ik even bloed moest gaan prikken omdat ze me hadden laten slapen. Ik was eigenlijk snel terug. Daarna moest ik een ECG laten maken en ook daarvan was ik snel terug. Om 12 uur kregen we eten, stampot zuurkool met een speklap. Ik vond het heerlijk. Toen even geslapen en werd ik weer wakker gemaakt, ik slaap wat af zeg, hier. Ik moest een thorax foto laten maken. Ook dit keer was ik gelijk aan de beurt en dus ook niet lang van mijn kamer.
Toen kwamen ze mij zeggen dat ik weer moest gaan verhuizen....shit en de tv dan, toevallig liep de tvdame net op de gang. Even bij haar kraag gegrepen en ze heeft gelijk mijn tv hier aangesloten en in 62 uitgezet. Tis wat allemaal. Straks als arjan er is, gaan we samen beneden eten, dus heb ik mijn avond eten afgezegd.
Ik hoorde net dat ik morgen middag pas die echo heb en dat ik nuchter moet zijn en dat ik waarschijnlijk een glucose infuusje krijg..iehhh hoop dat het prikken dan in een keer goed gaat, probeer er toch onderuit te kunnen...

Mijn ouders zijn gisteren weer thuis gekomen, ze wilden niet verder gaan ivm mij, mochten ze terug moeten komen dan hadden ze vier dagen werk en dat hadden ze toch liever niet. Ze hebben wel mooie dagen gehad in Lourdes, veel kaarsjes gebrand en de prossesie gelopen. Zelfs mijn vader moest van mijn moeder meelopen. Ze zullen binnenkort wel hier komen. Wel fijn!

Geen opmerkingen: