Sandy's statistieken

vrijdag 3 oktober 2008

Brekking, boter en Thriller

Nog even over de opnames van omroep friesland.
De uitzending is 7 oktober 2008 om 18.30 uur bij Omrop Fryslân. Mensen die digitale tv hebben, kunnen dat ook zien en anders is het te zien op Brekking bij utstjuring mist.


Tja, om half 8 ging vanochtend de wekker. Ik zou gelijk met de hond moeten maar ik was zo slaperig, niet normaal. Ik ben toch naar beneden gegaan en toen zag ik een drol onder de keukenstoel. Arjan was wel met Chica geweest maar ik denk dat hij die drol niet heeft gezien. Maar goed, ik was bezig met mijn pillen toen om 8 uur de bel ging. Daar was het nieuwe pakje. Ik gelijk de botervlootjes in de koelkast doen. De eerste zending heb ik maar laten staan. In afwachting van het telefoontje. Eerst even ontbijten, toen belde tefa portanje om te zeggen dat die boter toch weg moest. Die heb ik gelijk in de kliko gegooid, ja zonde maar het is niet anders. Ook had ik nog wat nutridrink flesjes, die nu ook bij de boter in de kliko liggen. Nutridrink mag ik niet hebben omdat het ook vet is.
Ik heb tegen 11 uur met Chica gewandeld en ze heeft in het parkje los gelopen. Ze luistert goed en ze huppelt als een hertje rond. Verder heb ik weer wat stoma zakjes en toebehoren besteld. Ik heb nu ook zakjes zonder filter gevraagd want iedere keer zit mijn kleding onder het koolstof. Ik verlies nu ook meer vocht via de darm en dan raakt het filter verzadigd en loopt er vocht uit en dat koolstof komt in mijn kleding. Ik weer wassen enz enz.

Ik heb met de hond en de poes op de bank gelegen en tv gekeken. Ik ga zo voor het eerst koken met de mct boter en olie, ff afwachten wat arjan er van vindt. Voor hem zou het ook goed zijn om minder vet te nemen.

Vanavond gaan we naar thriller Ik was al bang dat ik dat ook weer moest laten schieten maar gelukkig was ik net op tijd thuis! We hebben er ook een cafetafeltje bij besteld zodat we eerst koffie en thee krijgen en dan in de pauze staat er ook iets klaar aan het zelfde tafeltje. Nadien krijg je ook nog iets te drinken. Zo nu eerst maar eens koken!

Geen opmerkingen: