Sandy's statistieken

donderdag 2 oktober 2008

Naar huis

Donderdag ochtend was ik bezig met alles weer eens inpakken. Ik was eigenlijk snel klaar vond ik zelf. Ik had nu niet zo heel veel extra's meegenomen. Wel mijn laptopje en ik kon natuurlijk gebruik maken van de umts stick van Stichting FOK Bedankt maar weer! Hopen dat het niet meer zo vaak nodig is, maar het maakt je ziekenhuis verblijf wel makkelijker, ik kan zo gewoon dingen voor het astma fonds doen, doormailen en het is toch klaar. Ik kan ook gelijk dingen opzoeken en plaatjes vinden voor bij mijn verhaaltjes.
Zo kwam mijn arts met een experimentele behandeling nl: TENS Er schijnen twee cf-patienten hiermee, na hun transplantatie, van maag en darm klachten af te zijn geholpen. Ze kregen het vanwege ernstige lage rugklachten maar het bijeffect was dat de buikklachten over gingen. Nu word ik binnenkort voor de behandeling opgeroepen door het pijnteam en zullen we hopen dat het ook goed komt. Je krijgt dan plakkertjes op je rug geloof ik en daaraan zit een kastje (zie foto)dat stroompjes afgeeft. Het is toch zoiets als Shiatsu, die werkt ook met meridianen, zenuwbanen. Ik laat het weten hoe het afloopt!
Ik heb nog mijn warme maaltijd in het ziekenhuis gegeten en daarna om 13 uur was Arjan er ook al. We kregen nog wat recepten en de ontslagbrief mee. We zijn eerst naar de apotheek gegaan, en daarna heb ik de brief bij de huisarts afgegeven. Toen naar huis. De dieren waren super blij en leken mij toch wel gemist te hebben. Gelukkig he!

We hebben wat op de bank gehangen, ik heb de was gedaan en alles weer opgeruimd wat uit de tassen kwam. Ook heb ik Tefa portanje gebeld, die bezorgen de mct-boter en olie en vivonex. Maar Arjan had gezegd dat we niet thuis waren en het evt bij de buren moest worden afgegeven. Maar we wisten het niet. Dus ik de leverancier maar eens bellen. Ze wisten ook niet waar het pakje was gebleven. Maar goed ze zouden vrijdag een nieuwe zending sturen. Ja hoor, daar kwam onze buurjongen met een grote doos. Daarin twee blikken olie, twee dozen vivonex (dat is niet te drinken, ik moest bij de eerste slok al gelijk kokhalzen, bah!) en een koelbox met daarin 8 botervlootjes. Die waren dus niet meer koud. Ik maar weer gebeld, ze kon de nieuwe zending niet meer ongedaan maken, maar ze maakte zich zorgen of ik de boter nog wel mocht gebruiken. Maar goed, ik had van het ziekenhuis boter mee gekregen dus dat was wel handig. De nieuwe zending komt morgen en ze zou ook nog even bellen of ik de boter wel mag gebruiken.
We hebben voetbal gekeken en daarna zijn we niet al te laat gaan slapen.

Geen opmerkingen: