Sandy's statistieken

vrijdag 10 oktober 2008

Umcg controle enz.



Dinsdag moest ik weer voor controle naar het umcg. Het was er al behoorlijk druk met bekenden, dus sloot ik me graag aan bij de reunie! Ik moest eerst bloedprikken en daarna longfunctie bazen, was wel weer goed, niks mee mee, gelukkig!
Ik was wel wat verkouden en daar doen ze gewoon niks aan. Ik kan zelf stomen en dat doe ik dan ook wel. Ook met NaCl spoelen, ipv neusspray. Ik doe dan zo'n ampul in dat neusspray flesje en dan maar spuiten. Het helpt prima.
Verder hebben we gekeken naar de bloeduitslagen en mijn been was weer normaal, dus mocht ik de fraxipirine spuitjes stoppen. De plastablet moest ik nog wel blijven gebruiken totdat mijn benen helemaal vochtvrij zijn. Het is nu al weer wat minder en daarom ga ik vanaf vanavond 1 tablet minder doen. Dus alleen 's ochtends. De TENS therapie komt ook nog maar ik moet daarvoor de oproep afwachten. Ik heb dediabetes verpleegkundige gebeld of ik ook kon komen maar ze had het te druk. Ze zou me terug bellen voor een afspraak maar dat heeft ze nog steeds niet gedaan, lekker hoor, ik kom mijn afspraken wel na....Ik had dus ook de afspraak voor donderdag afgezegd omdat ik eigenlijk geen zin had om erheen te gaan en heb gezegd dat ik nog niet zo fit was, ohoh. Maar goed. Achteraf ook wel goed want ik ben toch verkouden geworden. Nadat ik bij de arts geweest was, ben ik met Jan en Stans naar de afdeling gegaan. Ik had de uitzending op dvd gezet voor hun. En ik zou nog even bij Bea op visite gaan. Jan moest zijn zuurstoftankje even laten vullen. Dus daar waren we ook weer even geweest. Altijd feest, gezellig en ze leven allemaal mee.
Jan, Stans en ik hebben nog even elunched bij de fontijn. Ik belde de taxi endie zou nog uit heerenveen moeten komen dus dat duurde op z'n minst drie kwartier. We zijn nog langzaam naar voren gegaan en ik zat nog maar net op de bank of de taxichauffeur kwam er aan. Was dat timing of niet!

Gelukkig waren we snel weer thuis en ben ik nog even het dorp in gegaan. Ik moest nog even wat dingetjes hebben. Thuis gekomen eten gekookt enz.

Woensdag was ik niet lekker eigenlijk. Tenminste 's ochtends viel het wel mee en ben ik nog even op visite geweest. Ik moest 's middags eigenlijk naar boetseren maar ik voelde mij zo verkouden en heb dat afgebeld. Ik heb samen met de hond en de poes op de bank geslapen. Heerlijk, ik was wel steeds warm en daarna weer koud enz. Dus het was zeker niet goed.

Donderdag heb ik 's middags vergaderd voor de activiteiten stichting de greiden, waarvan ik een gedeelde secretariele functie ga krijgen. Verder heb ik 's avonds prijzen ingepakt voor de bingo in de as op zaterdag. We hopen dat er mensen komen want ze waren vergeten om het in de courant te zetten..
Ik moest gisteren mijn auto ook nog naar de garage brengen. Arjan was vergeten met mijn auto te gaan. Ik heb chica achterin gezet en toen we daar kwamen, was dinie er ook. Hebben we even gesproken en toen weer terug naar heerenveen.
Mijn auto is goedgekeurd en er moest een nieuwe lager in want het geluid wat ik al een tijdje hoorde was dus niet over nadat de uitlaat gerepareerd was. Ik ben wel een vrouw maar ik hoor wel dat er vreemde geluiden uit mijn auto komen...toch weer laten afpoeieren dat het niks is...

Vandaar was ik niet echt fit, heb wel een heel eind met chica gelopen maar ze deed haar behoeftes helemaal niet. Stomme hond, loop je je uit de naad, doet ze niks...
Maar goed moet zo weer even gaan. Heb even oud papier opgezocht, de kliko moet aan de weg vanavond. Ik zou steeds gaan douchen maar het is er nog steeds niet van gekomen. Ik ga vanavond wel want ik moet nu bijna gaan koken en ik ga eventjes tv kijken nadat ik chica heb uitgelaten. Hierzo zit ze heel onschuldig op de bank. Ze kan zo overtuigend zielig kijken, je gaat bijna zelf huilen....

Prettig weekend!

Geen opmerkingen: