Sandy's statistieken

maandag 6 oktober 2008

Vandaag al bij Brekking over donor tekort.

Vandaag was de uitzending waarin ik geinterviewd werd over orgaandonatie. Het is echt een heel mooi item geworden en ik ben er erg trots op! Hier de link om de utstjuring nogmaals te bekijken.Ik ben na ongeveer 8 minuten te zien.

Sandy in Brekking

Hier geeft de voedingsassistente mij thee. De volgende foto's zie je hoe ik mijn verhaal vertel en ook de donorvoorlichtster van het UMCG geeft haar mening over het donorbeleid. Dan nog een shot dat ik aan het msn-nen ben met mijn nichtje.
Tenslotte sta ik bij mijn beeld dat op de balie staat van de afdeling.

Het treurige nieuws vandaag is dat Eline, ook cf patiente en op de wachtlijst voor twee nieuwe longen, het gevecht op leven vandaag heeft moeten opgeven. Eline was nog maar 20 jaar. Ik heb eline leren kennen op de dag dat we in de studio voor sbs 6 opnamens maakten voor de donorshow in mei 2005. Eline was ook een van de crewleden van cf beachdance. Lieve eline, ik hoop dat je nu uit kan rusten van het strijden en dat je nu je vrijheid hebt gekregen. Ik wil haar ouders en zus en verdere familie heel veel sterkte toewensen om het verlies van Eline te kunnen verwerken.

Nogmaals, word donor, je redt er levens mee!

Geen opmerkingen: