Sandy's statistieken

zondag 26 oktober 2008

Wat een spanning!

Het gonsde al een hele tijd in Heerenveen deze week. Waarom nou? Het is natuurlijk erg spannend. Hèt event van het jaar. De dure mannen van ac Milaan komen naar het Friese Heerenveen....
Wat een spanning!
Heerenveen is in vorm, dus zouden ze wel eens voor een UEFA-stunt kunnen zorgen. Wow, Arjan gaat wel en ik heb geen kaartje. Ik was net een kwartiertje te laat met inloggen want toen was de ticketline al geblokkeerd met de tekst: "Kaartjes sc heerenveen- ac Milaan uitverkocht".
Da's lekker, had ik maar eerder ingelogd en was ik het maar niet vergeten, ging er door mijn hoofd...
Nou ja, dan kijk ik het wel op tv. Ik laat het niet merken dat ik het erg jammer vind, dat ik niet bij dit speciale moment kan zijn. Ik denk dat heerenveen toch niet wint, maar ze zullen, hoop ik, toch echt wel beter gaan spelen dan tegen Roda jc? Hoop het wel want je gaat wel ten onder op Hoog voetbal niveau en voor vele miljoenen kijkers.
Woensdag wist ik dat ik toch nog een kaartje kon krijgen. Samen met mijn vriendin kon ik toch gaan! JIPPIE, ik was echt blij. Wow toch nog wel een kaartje. Ik zelfs mijn moeder bellen en zelfs zij was blij voor mij!!!
Helaas was ik wel te laat om even naar de milanese mannen te kijken toen zij op het abe veld gingen trainen. Echt typisch voor de fans, want je ziet gewoon dat ze maar wat spelen, ze zullen heus niet alles prijs geven en dit was puur voor de media. Maar wel mooi want heel Heerenveen was naar het abe lenstra getogen en veroorzaakten enorme files. Ha, ik zag het op tv, lekker liggend op de bank met hondje en poesje en een heerlijk bakje thee.

Seedorf, Dida, Ronaldinho, de favorieten van ac Milaan



Donderdag avond was het zover! Mijn vriendin en haar gezin haalden me op. Ik was de koningin. Arjan moest op zijn fietsje naar het abe stadion en ik kon met de auto meerijden. We moesten wel een stukje lopen. Ik zat samen met mijn vriendin in vak 30, de nieuwe tribune. Op rij 8 en we konden het heel goed zien. We zaten zo dicht bij de cornervlag, waar de spelers zich warm lopen. Zo zo, Ronaldinho (heeft geen voornaam, het staat zelfs niet op de site van milaan, net zoals doelman dida)loopt niet echt warm, een paar strek oefeningen en that's it???
Hij zal wel een beetje rustig aan doen, hij hoeft niet zoveel te werken als de Heerenveners. Heerenveen doet enorm z'n best en weet het uiteindelijk tot een 1-3 te schoppen. Helaas was onze doelman niet in bloedvorm. Maar ja het is een belg...(oei sorry, je mag geen vooroordelen hebben). Ik vond breuer heel goed spelen, maar ja dat is mijn favoriet als geert-arend niet speelt. Breuer heb ik gespoken nadat ze met de cf bandjes hadden gespeeld. Vandaar dat hij hoog op mijn favo lijstje staat.

Na de wedstrijd moest Clearence seedorf nog een paar rondjes lopen, omdat ie niet speelde, en werd ie als een held beklapt, bezongen enz enz. Hij is ook erg goed en doet veel goeds. Hij nam het applaus met een lach in ontvangst ondanks dat hij niet gespeeld had.
Ik vond het geweldig dat ik er bij mocht zijn. Ik heb ook wel geluk soms, toen vorig jaar in februari had ik zeker het geluk van de hele wereld, dankzij iemand die had nagedacht en zich heeft laten registreren als donor.

Ik mocht bij deze wedstrijd van het jaar zijn, alleen al door mijn donor! Geweldig!

Geen opmerkingen: