Sandy's statistieken

zondag 19 oktober 2008

Weekendje weg!

Wat een leuk weekend was het! Aller eerst moesten we boodschappen doen, en chica naar haar logeer adres brengen. Ze kon bij mijn vriendin blijven. Zij heeft ook een hond, Rex. We hadden al gezien dat ze het goed met elkaar konden vinden, dus dat was geen probleem. Toen we kwamen, gingen ze gelijk spelen met elkaar. Rex had eigenlijk meer oog voor de bal en chica vindt het soms wel even leuk maar die brengt de bal niet echt terug. Ze waren zondag met de honden naar het bos gegaan, ook weer wat foto's...



Toen zijn we vertrokken naar eyglenshoven bij kerkrade. We hadden de navman aangezet om hem te proberen. Het ging prima totdat we de tunnels niet door konden. We moesten over de binnendoorroute...We waren ongeveer 3 uur onderweg geweest. Maar we hebben niet een keer fout gereden. Gelukkig kiest deze navigator gelijk een alternatieve route want het zinnetje:"keer om indien mogelijk" is natuurlijk waardeloos. Maar toen we er waren kregen we gelijk limburgse vlaai, heerlijk! We zijn naar een abdij gegaan en hebben wat gewandeld daar in de tuinen en we hebben kastanjes mee genomen, voor op mijn herfst tafel bij mij voordeur.
Na het eten moesten we naar THE match! Roda jc versus sc Heerenveen. Ik had mijn leuke heerenveen sjaaltje om en de suppost vroeg of ik hem wel wat onder mijn jas wilde stoppen want hij stond niet voor mijn veiligheid in. Nou, de roda supporters vielen helemaal mee hoor, net als onze supporters. Wij zaten in de kidscorner met hun zoontje Max. Heerenveen speelde een matige match. Als ze zo spelen tegen ac milaan dan ga ik niet....(heb niet eens een kaartje)
Maar goed, het resultaat was 2-2. Goed gedaan van roda.



Thuis gekomen, hebben we nog wat andere wedstrijden op tv gekeken en tegen middernacht zijn we gaan slapen. De volgende ochtend hebben we heerlijk ontbeten en zijn we met hun hond gaan wandelen naar de landerijen en koeien van Jos en Miriam. We hebben maiskolfen meegenomen ook voor op mijn herfsttafel. We hebben nog even bij de paarden gekeken en toen we weer terug waren, zijn we rond 13 uur richting Hardenberg gereden.

Na meer dan twee uur rijden waren we blij dat we bij mijn tante en oom aan kwamen. Mijn ouders waren er ook! Maar dat wisten we natuurlijk wel. We hadden nog wat spullen voor hun en papa had voor mij nog twee nieuwe schildersdoeken meegebracht.
Mijn tante was jarig en hield haar verjaardag. Het was heel gezellig en later kwamen nog meer ooms en tantes. Mijn tante heeft heel veel leuke hondjes...kijk maar eventjes naar de foto's! De twee hele kleintjes kunnen in je borstzakje. Ze blijven ook zo klein. Af en toe vroeg ik mij wel af of het wel hondjes zijn, zo klein zijn ze...We waren pas laat thuis.





Geen opmerkingen: